而今日就過埋嗰一日啦...
琴日輕輕一列
發現自己有成十樣野等我做
?!?!其實姐係冇乜點可以休息
(:所謂既休息=可以做自己野@@)
話說琴日做左1.5樣野
其中一樣就係執野
執左成個幾鐘@@邊執邊聽Ars既歌
(:呢d咪叫沉迷lorXDD)
仲要竟然執到我索氣+眼訓@@(:睇來前晚夜訓真係對我好傷)
最慘係一番學就有pe堂...放過我啦..好冇??
我唔係好似aiba咁日日都可以keep住咁energetic架lor(:況且我又唔飲coffee既@3@)
另外
冬奧咁就完左...真係有d唔捨得> <
諗番起2020年Tokyo Olympic...
唔知有冇機會去下日本呢??
最後
多謝安慰我既某朋友
多謝你幅既令仔又醜怪既自拍相XDD(:冇啦啦比套韓劇觸動左我神經-3-)
嗯...我要開工啦