2014年4月30日星期三

Welcome Back

其實...呢幾日都有悄悄咁回歸左個blog
不過係搞緊搬舊blog...


冇錯,我已經決定左搬舊blog d野過來
不過...當然要一段時間啦...
前日先分好pics既類


最經典既(:正定反話呀?!@@)係莫過於24時間テレビ
n張圖、大工程,同埋冇得直copy過來
姐係要逐張逐張圖up番上來...
雖然係大工程...
但我又想比自己、大家(:?!?!)回味+睇番以前n個kai既我
所以會繼續努力up呢段回憶既~~~


同埋個blog
都換左GUTS!嗰種light blue既background+GUTS! pv既banner

(:雖然我知有不足)
希望大家會中意啦:))

 

另外我除左會
繼續講自己呢排聽緊咩歌
仲會有一個不定期更新既新corner~~就係為食Mercy~~ 
鑑於我之前潛水期間
影左幾張陪住我過或充飢、補充精神既野食既相...
咁我有時間會再放上來既:PP(:YEAH有正野食) 


um咁仲有之前aiba
做"トーキョーライブ24時 ..."既其中一集既圖啦:DD 
有時間都係會再放上來既@@XDD


仲有...我有排補檔呀> <  > <  > <

(:咁我仲補唔補好?@@)

♥♥♥祝GUTS!大賣~~~

琴日諗完d煩野之後
一起身記番起今日係GUTS!正式發售既日子...
所以我既心情都要tune番好~~


今朝八點幾終於睇左GUTS! full pv+誰も知らない
(:誰も知らない諗住J2 m sta版本先睇...不過都係索性用電腦一次過睇lu keke~~)
之後就用左個半鐘多d去整個新banner


唉...我d技術真係嚴重生疏:((((
本身一來已經發現自己cap圖技巧差左好多...(:不過我諗都正常既-3-)
不過比兩個fd睇過都覺得ok:PP
下次我真係要試下唔好一次過塞咁多圖落去@@
但banner既size...都係一個問題@@""""""


講番正題
GUTS!我係訂左初回...
等佢過幾日寄來屋企...之後可能影下令令相上來啦:PP
而pv...由於朋友Eng(:non-ars fans)未睇...所以冇得討論住...
遲d再一次過討論GUTS! full pv+誰も知らない吧~!!


而可以講既係GUTS! short pv
哈哈,我同Eng幾乎都有相同既見解:PP
咁呀...講d出到街架啦~~(:細細妹妳想知可以私下問XDD)
(:以下係朋友Eng既個人意見)
1.一開始係卡通片主題曲

2.見到last個動作笑左
3.nino+aiba跳得最好,aiba跳得有活力
4.leader有個pose好搞笑(:大叫sa ke~~嗰下~~) 
5.舞蹈編排搞到有d舞步怪怪地


 

咁我呢
當然覺得aiba係突出仔啦♥♥keke~~
一開頭喺到飛鞋XDDD(:我真係睇幾多次就笑足幾多次XDD)
五個都好可愛~~
last個動作都係原因不明的,真係好奇怪@3@
同埋我以為last個動作係首歌最後嗰段(:不過今日發現左錯左) 


同埋睇左段片冇幾耐就跟住來跳XDDD
跳佢地既舞真係好易出汗,之後再減肥XDD
我諗跳左十次左右就學識手部動作lu~~YEAH~~
不過發現原來用單手同雙手跳既分別都幾大,跟住就會覺得難跳左...(:笑@@)


btw今日喪煲
誰も知らない:DDD
好啦,依加我就等Eng去睇完再討論啦~~~
睇shop相去~~~

2014年4月29日星期二

Don't know why

(:聽着マイガール,眼淚便不自覺流下來...)


到底人是為了誰而生存?
人一出生便要被人嘲笑、責罵,這是他想要的命運嗎?
每天備受責罵的某平凡人,他會感到快樂嗎?


"家庭"二字對我來說,到底代表了甚麼?
兩人相遇至相識,一切也是緣份及幸運之神的安排
其後卻因為衝突而分開,值得嗎?
所謂珍惜眼前人,為何總有些人不明白?
他的地位、形象等一切,並沒有人能代替


請不要一次又一次去傷害別人吧...!!!
現在的我就像他的果實,感受着一點點悲傷鬱悶的感覺.....
到底甚麼是愛?到底甚麼是...
世上還有許多事、道理、人、物是未知的,甚至根本沒法知道.....


(:聽畢マイガール,再聽迷宮ラブソング,心中覺得十分鬱悶,
便透過這樣的途徑抒發一下了...
現在的心情又跌至谷底了,連執拾東西的心情也沒有了...)