諗住長廣王殿下然後聽Love so sweet真係好有feelXDDD(:嚴重花痴病中)
我認我嘅審美眼光同正常人(?)好唔同XD(:真係!?)
同時我想講男女嘅審美眼光真係好唔同
好似學校咁呀~
有個應該係Y3嘅女仔,唔算高又唔算太矮+短頭髮+大眼+能幹樣
感覺比人都幾nice嘅~(:某人唔該唔好話係我w)
嘩我第一眼就覺得佢好靚女~
就算見多幾次都咁覺得,不過男仔未必好呢類型呢╮(╯_╰)╭
我真係到依加都覺得男仔係鐘意長頭髮+矮矮地嘅女仔XD
(:思想停留喺唔知咩年代w)
配音最勁嘅係可以令你愛上一個人
阿昌(:容許我r fd咁叫w)真係成日配d靚仔角色XDD
頭先睇完全係見到佢出鏡嗰幕就笑(:kya~~)
好啦我已經中左毒w
btw我覺得皇上現實樣正式好多XD
去返古代反而睇唔慣(:笑噴)
琴日睇左幾段有關主要角色嘅片
覺得長廣王殿下古裝係似林峯,現實係似黃曉明XD
(:比KS話似咁多個人嘅樣既~)
睇快樂大本營嘅時候
我再一次覺得長廣王殿下現實嘅臥蠶有d大~我麻麻w
一係嗰時拍嗰陣化妝有d勁,一係嗰時仲年輕(:兩年前w)
原來...都係嗰句~皇上都做得我NS╮(╯_╰)╭點睇+_+;;;;;
都係嗰句~武則天節奏真係好慢…
tvb仲要係眾多版本中cut得最多嗰個
oh sh…真心覺得喺大陸睇要扔爛部電視XDD
咁快就炒冷飯真係oh sh…可唔可以cut埋d回顧位XDDDD
繼完成影哂一百+唔知幾多隻嘅doraemon呢個創舉
第二個就係排哂五子喺青キミ嘅走位
嘩真係好痴線,整左四個幾鐘眼都殘
不過咁樣可以變相了解下舞步、再一次了解到底唱歌+記走位同舞步係幾咁難嘅一件事
終於切身感受到排舞師係幾咁crazy╮(╯_╰)╭
都係嗰句~(:第三次啦XDD)
呢d野都係揾到五個人來跳先係終極好玩~~~
一直以來
都覺得高嘅人跳舞嘅舞姿有d奇怪
所以我到依加都對唔到鏡跳XDD
只夠膽望頭以下嘅身體部位
唔好叫我望住自己對眼跳lol
但我好想第時有自己間屋嘅時候有間跳舞房w
真係,學以前個跳舞sir話齋
對女仔來講
其中一樣跳舞嘅難處就係有d動作要一下到位
例如音樂有四下重beat,一開始係企中間,之後要向上下左右四個方向做四下動作
要make sure捉到個beat,又要sure要一下到左嗰個方向+唔好失平衡
算啦XD我知我太認真ww
但真係每樣野都有佢嘅難處
所以我好憎有d人一下抹殺左某d人嘅努力挑
唉你唔係我╮(╯_╰)╭
你唔會明白我又幾攰因為我都唔知點解w
我跳舞係for練氣+拉筋+etc
你做yoga…(:唔知你為咩w)
算啦唉總之係為健康啦大家都
唔好話咩yoga係拉筋跳舞唔太算係╮(╯_╰)╭又話拉得唔夠yoga咁多
挑唔通要我拉斷筋咩我又唔係keep住拉左好耐筋╮(╯_╰)╭
循序漸進嘛~_~
我有改緊架啦~
同我做朋友嘅
我唔介意你某d位直話直說
但唔該唔好一野講d說話講到咁絕
一野就同我講no,non of my business之類
我知wtsapp用文字呢家野好易令人誤會╮(╯_╰)╭
咁唔想咁絕嘅,咪加個符號"~"或emoji lor
或者你話"下?咁叫幾絕?"
我只可以話底線呢家野個個都唔同
我覺得咁樣同我講野不如你已讀不回好過╮(╯_╰)╭
我發現我有睇人舊blog控XDD
咁樣好似可以更加了解一個人嘅諗法咁
媽呀我睇返自己13年嗰d真係有衝動del
好似未揾到自己應該行咩方向咁
又或者太耐冇打blog╮(╯_╰)╭搞到依加嘅自己睇到都有d頂唔順
曾幾何時
應該係前年驗完眼嘅時候
我真係覺得每一朝起身打開眼然後睇到野係一種福氣
因為我都唔知我幾時會突然睇唔到野
不過吸引力法則嘛w
既來之則安之,諗多d my honeyssss啦w
今日大陸會睇唔到香港嘅電視www
其實我想試下拍劇好耐
好想試下扮認真個樣w
又想試下扮暈之類嗰d,跟住my partner來救我XDDDDDD(:花痴病又發作Orzzz)
2015年6月3日星期三
どんなの未来へ 誰も知らない
最近追緊tvb播緊既安堂機械人+女相+ようこそ、わが家へ(non字幕版)
個人覺得
安堂除左第二集有ddddd拖劇情暫時都唔錯
睇返第六集嘅時候唔小心被小雷左一下話結局爛尾
嘛即管期待一下~~
女相...XD典型宮廷劇
又係個女主角莫名地遇到好多障礙+危險、係好多人嘅眼中釘,
但又遇到個唔錯嘅男主角,跟住就係咁救佢
對比起武則天,呢d劇仔節奏快d,我鐘意多d~~
琴日用左半日,由下午五點幾睇....睇到訓前睇左六集幾
痴膠線罰人要喺雪地跪十二個時辰
姐係三十六個鐘Orzzz
比我嘅話跪四五個鐘已經會暈低救命╮(╯_╰)╭
其實臨訓前睇呢d已有劇透+有少少緊張+有少少kai嘅場面真係唔錯
女仔總係鐘意睇呢d ff野w
去到今日~~睇哂d危險位w~可以唔洗睇啦XDDD
傻啦~w喺大電視睇高清係何等正事
天呀我真係想沉醉喺長廣王殿下嘅世界入面lol
根本就係一個IKM>3333333<
又係一個古裝樣同時裝樣唔同樣嘅例子XD(sor我睇片嗰陣真係笑左)
不過...-0-佢又係做得我NS啦╮(╯_╰)╭
又不過有個IKM做NS係真係唔錯2333333333
個人覺得
安堂除左第二集有ddddd拖劇情暫時都唔錯
睇返第六集嘅時候唔小心被小雷左一下話結局爛尾
嘛即管期待一下~~
女相...XD典型宮廷劇
又係個女主角莫名地遇到好多障礙+危險、係好多人嘅眼中釘,
但又遇到個唔錯嘅男主角,跟住就係咁救佢
對比起武則天,呢d劇仔節奏快d,我鐘意多d~~
琴日用左半日,由下午五點幾睇....睇到訓前睇左六集幾
痴膠線罰人要喺雪地跪十二個時辰
姐係三十六個鐘Orzzz
比我嘅話跪四五個鐘已經會暈低救命╮(╯_╰)╭
其實臨訓前睇呢d已有劇透+有少少緊張+有少少kai嘅場面真係唔錯
女仔總係鐘意睇呢d ff野w
去到今日~~睇哂d危險位w~可以唔洗睇啦XDDD
傻啦~w喺大電視睇高清係何等正事
天呀我真係想沉醉喺長廣王殿下嘅世界入面lol
根本就係一個IKM>3333333<
又係一個古裝樣同時裝樣唔同樣嘅例子XD(sor我睇片嗰陣真係笑左)
不過...-0-佢又係做得我NS啦╮(╯_╰)╭
又不過有個IKM做NS係真係唔錯2333333333
同時
唔知點解我睇睇下明白左一個道理
仲有一個心曠神怡嘅感覺w
明顯爛講日文ww得我明就ok lol-->
どんな人はいつかあの人出逢っています♡♡♡
但古代真係好sad
十六七歲就要嫁人
或者入宮係唯一一條生路
咁細個就玩攻心計真係堅恐怖
到最後輸喺聰明一世笨在一時嘅時候簡直仲sad
btw我仲未睇返Last Hope第七集至結局@@;;;;
仲未講雅紀到底係咪親生仔(我已經覺得有d拖XD)
我記得我最高記錄係同時追緊四至五套劇,痴左線唔同地方嘅劇炒埋一碟
Girls Fight Down PK Bank Big Union
Very good (chinglish)translationXDD
其實我覺得男同女真係可以純做朋友
唔好下下都諗多左或覺得一定係拖友
唔好將一男一女出街同女送男禮物無限放大囉囧
同朋友J講起siuyuen過檔現代+講起YYLam
Sorry我好認真分析過檔嘅好處同壞處XDD
:如果YY Lam都過埋去真係笑死(笑x4+掩嘴)
:咁又一定唔會(笑x2)
: 一山不能藏二(虎樣)(笑x2)
: 一山不能hide two (另一個虎樣)
XDDDDDD我笑死,咁岩我打完佢又打呢句~~
哎呀~你真係好搞笑~~nice trip呢~
我有諗過如果我識剪片同日文進修得好d嘅話
想拍片教人講日文同中文
姐係例如かっこいい=帥=靚仔
再極致d我都有諗過
既然有d外國人去到日本係(開學校)教英文,咁我應該都可以去教中文啦XDDD
========================================================
Very good (chinglish)translationXDD
其實我覺得男同女真係可以純做朋友
唔好下下都諗多左或覺得一定係拖友
唔好將一男一女出街同女送男禮物無限放大囉囧
同朋友J講起siuyuen過檔現代+講起YYLam
Sorry我好認真分析過檔嘅好處同壞處XDD
:如果YY Lam都過埋去真係笑死(笑x4+掩嘴)
:咁又一定唔會(笑x2)
: 一山不能藏二(虎樣)(笑x2)
: 一山不能hide two (另一個虎樣)
XDDDDDD我笑死,咁岩我打完佢又打呢句~~
哎呀~你真係好搞笑~~nice trip呢~
我有諗過如果我識剪片同日文進修得好d嘅話
想拍片教人講日文同中文
姐係例如かっこいい=帥=靚仔
再極致d我都有諗過
既然有d外國人去到日本係(開學校)教英文,咁我應該都可以去教中文啦XDDD
========================================================
另外~~
打返之前520 20:12喺電話打嘅野~
所以...我都係未有心理準備睇返第六集......
一睇...除左又會喊,亦都會係咁諗自己同屋企人嘅關係etc
總之某程度上係胡思亂想w
打返之前520 20:12喺電話打嘅野~
所以...我都係未有心理準備睇返第六集......
一睇...除左又會喊,亦都會係咁諗自己同屋企人嘅關係etc
總之某程度上係胡思亂想w
好唔容易喺考試前先放低你呢個樣
但一開wb就見到到底想我點
我好唔想再喊啦
但一打到第二句d眼淚就谷左上來
考完試我一d開心既感覺都冇
包袱應該係少左既
但我真係冇開心既感覺
已經無數次諗自己到底係咪唔應該或適合讀
我真係唔知呀╮(╯_╰)╭
我真係恨不得睇多次第六集比自己喊
但我知自己未有呢個心理準備
我都唔知點解會咁╮(╯_╰)╭突然好感觸咁
"死"左喺床一個鐘既感受係
心情愈來愈沉重、唔開心
可能因為落左成日雨
個天唔鐘意我去考數
搞到我個人灰灰地
一睇埋張圖
灰上加灰
但一開wb就見到到底想我點
我好唔想再喊啦
但一打到第二句d眼淚就谷左上來
考完試我一d開心既感覺都冇
包袱應該係少左既
但我真係冇開心既感覺
已經無數次諗自己到底係咪唔應該或適合讀
我真係唔知呀╮(╯_╰)╭
我真係恨不得睇多次第六集比自己喊
但我知自己未有呢個心理準備
我都唔知點解會咁╮(╯_╰)╭突然好感觸咁
"死"左喺床一個鐘既感受係
心情愈來愈沉重、唔開心
可能因為落左成日雨
個天唔鐘意我去考數
搞到我個人灰灰地
一睇埋張圖
灰上加灰