心理唔平衡嘅時候
喺賣彩頁,明明比左個網頁個人,點知又諸多要求,差d想串9佢嘅時候
喺字裏行間feel到竹馬唔多like某個情況嘅時候
聽返夜空への手紙就可以啦…
真係好想寫信話你知…多謝你嘅歌....
照れくさくって言えなかった 抱きしめて叫びたかった
因為害羞而沒跟你說的話 想抱緊你大聲跟你說
「たくさんの愛を、優しさを、ありがとう」
「謝謝你這麼多的愛,和溫柔」
Every Tuesday night is 昏睡night w
晚晚學完日文又真係幾攰嘅
一訓落床就會訓得著
所以我到依加都唔明點解sho可以兼顧到學業同工作
嘛我相信係天份問題~
同埋遇到神一樣嘅隊友,如果唔係gp pj點做呀
上到u gp pj是常識吧~(:唉我遇到唔少豬一樣嘅隊友所以先唔明吧)
認真講句
我覺得人同人相處最重要係尊重
有d野都係留一線比較好
嘛有言論自由呢樣野係岩嘅
但我唔覺得有需要下下講到d野好死咁
最典型例子係日飯會反韓,韓飯又會反日
途中會打左d我覺得唔應該講嘅字出來,我覺得呢d比粗口來得更難聽Orz
係,係好唔鐘意,我明想發洩嘅感受
但我覺得咁樣令自己嘅人生太悲哀啦
有咁多野需要自己勞心,厭惡
另一例子係fd鐘意果醬但熟識我嘅人都知我唔鐘意XD
咁之但係我唔鐘意還一件事呀
我會尊重人去鐘意,亦都唔會喺網上攻擊佢
有時睇到佢嘅新聞咪當食花生然後就飛過囉…
姐係呢我覺得呢d行為好令人無奈,咁多野要自己上心╮(╯_╰)╭
本身以為追劇潮已經完左
女相同神的晚餐都做完…
點知…XDDD好啦我又去左追台劇~
明顯睇人來追~XDD
唉呢個世界點會又咁好嘅富二代(:外型唔講w)
對員工好好,以員工為先就算冒住得罪客嘅風險有咩都保住員工先
好到喊出來
不過每個星期六日都要心塞一次
我真係第一次睇d比韓劇仲sad嘅戲(:掩面)
唔止係sad直情係沉重…
如果學女主角咁沉醉喺過去…
都真係幾恐怖,我無法明白亦都唔想明白
個人覺得C AllStar嘅逾越生死好適合呢套劇(:聽完就會知咩事QQ)
可以做香港版主題曲XD~
喺正日睇digi係唔同d嘅XD
極速用唔夠一個鐘嘅時間就睇哂唱歌part~
disc2係令人熱血沸騰的XD好愛~
呢隻album比左好多鼓勵我…
後面我先重新發現原來我好多首歌都好鐘意XD(:事隔一年已忘記)
又睇到FNS~結論係都係有d玩嵐嘅@@
其實有機會嘅話我都好想學竹馬咁喺一d時候出走
忘卻一d煩惱
不過已決定下年做傑青呢…
應該冇機會出走的/_\
btw呢排做廢青做到對晒衫上癮XDDD
nice運動呢~~XDD
2015年7月9日星期四
初心&Happy Birthday to......
首先祝朋友A生日快樂
慶祝得你生日姐係我都差唔…………多到生日啦@@
莫名地今年少左好多聯絡
可能我今年忙@@
上年嘅我仲喺某一階段可能會多d話題
之前諗7月9號應該係J生日(:因為兩個都係7月生日)
但其實原來係你w失哂憶咁tim(掩面)
就算嫌我煩都好
我好想珍惜呢一段友誼:)
嘛希望你學業進步然後得閒約我出來食飯
太好XD仲未扔我樽星星呀
我真係覺得係我送比人嘅生日禮物來講超激爆有心思嘅一份
個idea仲係首創嘅w
就咁就用左佢做生日禮物比人~~
(:但其實呢段野佢應該唔會睇到w)
真正嘅朋友係用腦記低,唔洗寫低佢嘅生日都記得嘅w
好~!講返正題~w
初心
um.. 我相信我係冇咩改變的
依然都係慢熱唔識同人好好溝通
依然係異於常人既taste(?)(:呃姐係品味,唔係食野嗰種w)
鐘意既人依然冇變
依然係完美主義
依然好有自己既一套/想法…
um初心雖然話冇變
但真係慢慢大,諗既野就會越多
好記得細個搭小巴要過橋先會返到屋企
成程過橋既時候望向窗既方向就不停諗野
嗰刻我真正覺得自己真係開始變大個啦
八年…
八年可以令一個人做到d咩?
八年前嘅你又做緊d咩?
唔經唔覺鐘意左Jason已經八年
嗰時我仲係小學嘅一個死死死o靚妹,變到依加已經係o靚妹(?)XD
過左八年先第一次見真人真係三晚都訓得唔好(笑)
真人真係好casual
我就係鐘意呢一個唔擺架子嘅人
嫁到呢個愛家愛寵物愛下廚嘅好老公真係好幸福呀~~~
過左九年(?)(:應該係小四開始)
我依然冇忘記過呢個人
最近add返佢fb真係令我成日同Pri發花痴XD
真係一個好有heart嘅老師,我好鐘意呢種人XDD
當我憑紀念冊上佢所留低嘅依貓
再用返呢個keyword喺fb揾真係比我揾到嗰刻
其實我好冇驚喜XDDD
邊個pk仲同我講唔識佢sh*t u
btw我發現左佢個名係佢花名XDDD
不過我諗喺佢眼中我只係一個短頭髮戴眼鏡嘅高妹
(:我發現自己其實都幾長情XDD)
踏入擁有夢想嘅第四個年頭
呃唔計屋企人嘅話(:就算講左都會失憶)
知我夢想嘅得兩三個人w
不過我自覺我仍然冇為夢想努力過Orz
仍然停留喺讀書優先嘅階段
因為將d錢放哂喺讀書+學日文到~.~
仲好記得某喺揀jupas讀咩科同我講
你就好啦咁快諗好自己讀咩
我真心慶幸
喺自己心目中有讀書嘅目標有自己理想嘅職業
"不要被些陳年舊事困擾自己,縱使事情到最終仍被誤會。
你要知道,別人活得正好。已把那些流言蜚語忘卻得一乾二淨,只有你自己仍在介懷。
你有你生活,我有我忙碌,各走各路。
再見,不見。"
Sorry呢未經同意就cop左我認同嘅一part(:w)過來
但我會盡我一切努力^^
Mercy熱播榜
Bigbang---Loser
嵐---Pika★★nchi Double
慶祝得你生日姐係我都差唔…………多到生日啦@@
莫名地今年少左好多聯絡
可能我今年忙@@
上年嘅我仲喺某一階段可能會多d話題
之前諗7月9號應該係J生日(:因為兩個都係7月生日)
但其實原來係你w失哂憶咁tim(掩面)
就算嫌我煩都好
我好想珍惜呢一段友誼:)
嘛希望你學業進步然後得閒約我出來食飯
太好XD仲未扔我樽星星呀
我真係覺得係我送比人嘅生日禮物來講超激爆有心思嘅一份
個idea仲係首創嘅w
就咁就用左佢做生日禮物比人~~
(:但其實呢段野佢應該唔會睇到w)
真正嘅朋友係用腦記低,唔洗寫低佢嘅生日都記得嘅w
好~!講返正題~w
初心
um.. 我相信我係冇咩改變的
依然都係慢熱唔識同人好好溝通
依然係異於常人既taste(?)(:呃姐係品味,唔係食野嗰種w)
鐘意既人依然冇變
依然係完美主義
依然好有自己既一套/想法…
um初心雖然話冇變
但真係慢慢大,諗既野就會越多
好記得細個搭小巴要過橋先會返到屋企
成程過橋既時候望向窗既方向就不停諗野
嗰刻我真正覺得自己真係開始變大個啦
八年…
八年可以令一個人做到d咩?
八年前嘅你又做緊d咩?
唔經唔覺鐘意左Jason已經八年
嗰時我仲係小學嘅一個死死死o靚妹,變到依加已經係o靚妹(?)XD
過左八年先第一次見真人真係三晚都訓得唔好(笑)
真人真係好casual
我就係鐘意呢一個唔擺架子嘅人
嫁到呢個愛家愛寵物愛下廚嘅好老公真係好幸福呀~~~
過左九年(?)(:應該係小四開始)
我依然冇忘記過呢個人
最近add返佢fb真係令我成日同Pri發花痴XD
真係一個好有heart嘅老師,我好鐘意呢種人XDD
當我憑紀念冊上佢所留低嘅依貓
再用返呢個keyword喺fb揾真係比我揾到嗰刻
其實我好冇驚喜XDDD
邊個pk仲同我講唔識佢sh*t u
btw我發現左佢個名係佢花名XDDD
不過我諗喺佢眼中我只係一個短頭髮戴眼鏡嘅高妹
(:我發現自己其實都幾長情XDD)
踏入擁有夢想嘅第四個年頭
呃唔計屋企人嘅話(:就算講左都會失憶)
知我夢想嘅得兩三個人w
不過我自覺我仍然冇為夢想努力過Orz
仍然停留喺讀書優先嘅階段
因為將d錢放哂喺讀書+學日文到~.~
仲好記得某喺揀jupas讀咩科同我講
你就好啦咁快諗好自己讀咩
我真心慶幸
喺自己心目中有讀書嘅目標有自己理想嘅職業
"不要被些陳年舊事困擾自己,縱使事情到最終仍被誤會。
你要知道,別人活得正好。已把那些流言蜚語忘卻得一乾二淨,只有你自己仍在介懷。
你有你生活,我有我忙碌,各走各路。
再見,不見。"
Sorry呢未經同意就cop左我認同嘅一part(:w)過來
但我會盡我一切努力^^
Mercy熱播榜
Bigbang---Loser
嵐---Pika★★nchi Double