2013年10月28日星期一

Mentally Fail

(:自問成日將情緒收收埋埋…所以難得就比我抒發下啦...) 
做咩姐…有d野唔係你講對唔住就冇事架
你明唔明執你手尾嗰個人係幾慘…已經唔係第一次係咁架啦…
你平時有d咩kai野…整我既野等等我都可以忍…
但今次真係…我唔知點解你會做成咁…
我唔介意你做得衰,但個問題係連累到我呀…
難得先忙完嗰兩日,你依加又要加重我工作量…
我真係好唔想你做我下一個鬧完架又變番好既朋友
(:!?)既人點解我地唔可以好好相處… 
要你每到做番好小小咪得囉…

急救合格左
(:向女版ARS又邁進一步!?XD
)
但冇左四個一齊合格嗰種喜悅…
係…當我打去聽急救結果嗰陣係dokidoki,聽完結果係好開心自己合格…

但冇幾耐又變番未聽結果前既心情(:平靜)…唔係話極度唔開心…
但始終睇住朋友唔合格個心當然唔舒服…又喺度諗佢到底有咩做得唔好…

 唯有等時間過去啦
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fine
發洩完…再講下今日
三堂Assembly前所未有…講真我真係唔想做嗰類人

難得忙完嗰兩日…來緊呢個禮拜又要econ測驗加背默,仲有兩個board wtf


其實今日都係照過得咁hyper...
(:因為呢兩日都算早訓左-3-)
只係...個天實在太中意考驗我...
明明星期五都要整到我唔太開心@3@

Fine..
.希望聽日去拎gds會令我開心d...

btw番番黎啦我econ...43/60...
我覺得呢...還可以啦@@
你話我串都咁話...我真係未用盡力...都話遲左上去...同埋測驗途中發現自己有d位開始唔熟

(:話說我好早溫定左一次...之後再hea溫多兩次= =可能就係咁而記唔熟左d野...)
不過下一課到計數..我一定墮皮...要睇番書先明上堂講咩= =
要苦讀呀~!!!!SHO!!!!



ドアの無い部屋に迷い迂む     (No way)誰か見てる Who?

在沒有出口之屋內游走                (No way)有誰在看著     Who?

足音がじょじょに近くなる     (Runaway)でも動けない
足音漸漸逼近                            Runaway)卻動也不能無法奔逃

                                                                          ~嵐
Monster

Brand New Start:))

(:真係嚇親我...好彩部電腦壞左一日炸...幾怕要喺圖書館整番Yahoo! blog)
(:頭先終於喺Yahoo!!打哂篇畢業blog...聽住明日の記憶來打...真係又有d想喊...)
(:以後要更加小心咁回覆留言啦~.~)


首先講下呢個禮拜做過d咩…
我真係發現我係"鑊鑊新鮮鑊鑊金"既人…每個星期都有d令我深刻既事發生 


首先係終於拎得番表演段片…
我到依加都唔夠膽睇呀…
係飛頭+中間去睇,不過尾都幾好…
>我好怕醜咁88,真係有d樣衰
每次睇番自己既表現(:其實得三次…)我都唔夠膽睇…
就算睇番都要越過好大心理關口…
唔知呀…梗係覺得自己好樣衰咁@@
話說我未同屋企人講呀…
如果唔係,一定變左新年既必備節目


另外Pf生涯終於完左…
睇住新一屆上台講野真係好開心加有d緊張…加油啦你地~~
下年我一定要番來睇XD


另外都終於完左測驗週…
如無意外,聽日應該派econ加通識卷…
econ應該冇第一架啦…因為計數位好bad,下次努力
話說我發現左我寫既econ notes已經可以做成一本書仔
證明一本書除左練習題之外…有好多__ __


同學就來要飛啦…頭先補補下習(:唔好學我咁唔專心)
閃過一個念頭,就送一份我唔算太拿手…但可以好易表達我既思想既禮物…

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
今晚...第一次喺咁
涼既環境下睇aiba+五子

唔知我仲笑唔笑得出呢= =


um下次打blog就來一個LOVE album合輯+測驗後感啦
(:btw第一次喺呢到發blog...有任何不足....請多多包涵m( _ _ )m m( _ _ )m)


P.S.大家真係要小心身體呀~!!!天氣涼左好多@3@

2013年10月27日星期日

畢業了

重ね合った心の奥に     喜びと悲しみ
(累積在心底深處的        喜悅與悲傷)
温もりと憎しみ          僕らが巡り合い
(溫暖與怨恨                 我們彼此相遇)
分かち合った日々は       確かにこの胸に 焼き付いているから
(分享的歲月光陰               確確實實地在心底烙印)
巡り巡る季節の途中で     何色の明日を描きますか?
(周而復始的季節中             會描繪出甚麼顏色的明天?)
強く強く信じ合えたなら        何色の未来が待っていますか?
(如果能夠堅信不移                   等待我們的未來又會是甚麼顏色?)
何色の明日を描きますか?
(會描繪出甚麼顏色的明天?)
                                                                                  ~嵐   明日の記憶

呢個blog不經不覺已經開左六年幾啦...(:2007年8月20號開既...)
 
時間真係過得好快…由當年既高小學生已經變成高中生啦@3@

呢個blog係暑假嗰時開番…
原因係我嗰時岩岩迷上嵐…就上Yahoo!揾關於佢地既野…
好偶然地禁入左一個Yahoo blog,嗰時係我第一次接觸嵐fan>>吉…
之後再偶然認識到Tsubame

跟住某一日想打番blog就打到依加…其實呢兩位對我來講都係前輩…
因為我覺得如果冇佢地…我諗呢個blog都唔會開番…更加唔會認識到其他人



再之後…個blog竟然出現左第一個留言既人…
當然開心啦,估唔到真係有人會同我交流…
呢個就係前稱為網誌留言者,後稱為細細妹既Waiyan
到依加我都反覆思考你講過既一句說話:留言係鼓勵一個人去打blog既動作

其實我都依加都冇結論…
不過都好多謝你
咩都同我傾…認真又傾,gag既又傾,kai既又傾…
同你傾計真係好開心…

不過呢d日子應該會愈來愈少架啦…學業呀…

再之後…就認識左Mandy
多謝你都教左我一d關於日本既事…


--------------------------------------------------------------------------------------------------
之後就再講下自己既諗法…

其實我喺執新blog嗰時已經發現到自己喺暑假打既blog既醜陋…
同時我都依加都覺得以前既我打左句…
你估我死左之後會點…係好恐怖,真係會比人以為我咩事…囧



另外中意左嵐加有打Blog之後…

留意多左自己心入面既諗法…(:可能因為咁就喊多左…)
愈來愈發現自己係aiba type
愈來愈中意自己既髮型
另一方面又發現自己好似sho咁認真+對自己要求高… 

(:似nino咁愛錢??係我慳家就真XD)
另一方面都好為自己身高自豪…
(:因為根據官方資料大家既身高都相差唔太遠XD唔好打我)


多謝Tsubame對我講左句咁鼓勵性既說話…
多謝每一位踏過入來既人…不論有冇留言…都好多謝你地…


http://mercyaiba-musicismylife.blogspot.hk/
我地新blog再見啦:))))))

2013年10月23日星期三

Move~

先講聲唔好意思....


話說我畢業blog未打好
話說我時間管理好差,仲未溫哂書,今晚又要十一點訓啦= =
話說聽日連續三堂test@@




不過...照post新blog website比大家先啦...

http://mercyaiba-musicismylife.blogspot.hk/
不過其實都冇咩野好睇XD@@(:唔好打我@@)



我應該週末先得閒打新blog架啦=3=

(:所以呢個blog都唔會比我變唯讀住既)



聽日我又要做sho啦~!!!@@
同時聽日都係最後既最後...
所以加油啦我

2013年10月20日星期日

快要畢業了...

呢個blog...


好快就要同大家byebye啦...


冇錯...我都係會搬去google個blogger


依加籌備緊畢業blog呀(:哈...盡量打啦...其實聽日有2個test= =)



而日期係...都係測驗日既10月23號(:知咩事啦XD)


你都可以話我無聊,專登諗住呢日黎


不過
我真係諗唔到一個比呢一日更好,更值得記念既日子...

(:哈...係咪好驚嚇我轉左background?!懷舊+懷念下ma~)



um...關於新blog

其實都冇咩大變動...所以都唔洗期待d咩@3@(:其實都冇人期待)

不過有三件事想同大家講既...


1.先講sad d既...

之前都有同細細妹傾過下自己既blog打得都有d密
加上自己都有同感再加上屋企人既因素

所以去到新blog...應該會
再更加以學業為重
可能一個星期先打一次...或兩個
星期先打一次...總之唔會一個星期見到我兩次-3-
所以遲回覆cm...唔好怪我呀
所以細細妹你都唔洗成日黎睇啦XD

2.開心d既...

有個新corner啦...
介紹+推介比大家我近期聽緊既歌


3.
唔會再淨係講嵐既野...仲會講多d我其他idol既野...
好啦...遲d見~~
祝我測驗成功

一週雜-20131016-20

呢個禮拜狂煲既係"明日の記憶"…初頭比佢既鋼琴前奏吸引…
mv都拍得唔錯~~(:嗰時既aiba仲係金色頭...09年既事lu)


um 首先想講一個好shock既消息…我班有兩個人中左手足口病@@
其中一個仲要坐我後面,隔離又病,再隔離好似都病…
出左名身體虧既我當然怕中招啦…(:話說我都好耐冇病過…好怕一下子病得好嚴重…
)
搞到幾日lunch既共同話題就係病,我就問fd驚唔驚病…
朋友溫馨地叫我小心身體咧哈…
(:其實我咁大個人第一次咁唔想自己病@3@)

第二樣想講既係游水考試…
早一日喺屋企拉筋,d
已經硬到飛起…(:經過一個禮拜冇拉已經係咁…真係好佩服五子= =)
一落水係凍

solo考,最後決定游三種式…
雖然聽聞係拎C,不過唔緊要啦…盡左自己本份…我心甘情願…-3-
的確我自由式係…
我游游下都喺到諗,我做咩游到咁@@
不過開心既係感覺游背泳有進步咧…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

琴日去左city+bu open day+補習…
去大學途中不停搞gag,氹得朋友好開心
(:aiba上身XD當然我都好開心啦~~即使比朋友話我地似同胞都冇反應
)

但...中午去到兩點幾先食...
問題出現啦!!!食左個m記玉子吉列豬堡餐
(:雖然咁講,但我其實冇咩點食薯條,同埋只係飲左大約三分之一既野飲,已經飽死左我@@)

之後就滯左五個鐘頭左右= =嗰時我食完個包真係有種想吐既感覺@@
(:睇下我真係幾)

跟住
補習真係遲左到-0-(:好對唔住竹馬你)
回程上到巴士心情突然開始變得沉重,可能因為
預左冇得收初回盤(:雖然係命運…但...)

番到屋企半頹@@

不過最值得一提既係city有個course係讀BBA(Hons)International Business(Japan Studies)
個人來講覺得幾gag,點解有香港BBA唔讀呢?@3@

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
五子上Music Station
我想話嗰日我要補習睇唔到lor
(:不如細細妹你到時比個閱後感我XD)

我期待既...
期待aiba既開頭,期待sakurap既部分,期待跳舞部分
今日睇左full version既mv...
覺得今次隻舞係速度性既...
姐係有d位又係要一下到位...又係力度問題

(:唔明唔緊要XD)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

搬Blog...象徵我既pf生涯都要結束啦...
雖然好似冇咩功績貢獻下咁- -雖然係真係幾辛苦...
不過我覺得呢d位,一生人入面有做過都唔錯...

2013年10月15日星期二

優しい

見到早幾日嵐join左"第80回NHK全国学校音楽コンクール 全国コンクール 小学校の部"
唱左ふるさと
突然腦內就響起ふるさとchorus(:再一次諗番起紅白咧...piano sho~~) 
所以就一路聽一路打....(:睇左歌詞...比我一種有d sad既感覺...)


第四日假…亦都係最後一日假…代表
就快要再搏殺過啦…
覺得今日好似係最hea既一日@@
原本諗住練下水,不過都係決定打天才波算…就係為左要整好個blog
(:唔好扮偉大啦
)
係...首先今朝用左兩個幾鐘再去執一執新blog

幾經辛苦…個blog終於令我滿意番d(:有個位真係唔錯XDDD)


其實…自開學後都有想放棄打blog既念頭…
特別係近呢兩個禮拜,排山倒海既日程…
但…我又想好好記低依加發生既事…
一來可以等將來既我可以睇番年幼既我諗緊+做緊咩,二來可以抒發下感受…

所以真的…如果遲發post遲回覆等對大家造成任何程度上既不便…
真係比我講聲好對唔住m( _ _ )m m( _ _ )m



至於新blog
今日喺到諗,到底應該幾時搬呢?有冇d咩值得記念既日子呢?
諗諗下…比我諗到啦…
詳情應該週末公佈
(:如果冇唔記得既話)


另外…自琴晚開始好神奇地冇動力去做英文…
竟然計數計得好投入,明明提自己九點要做英文…
但計到過左鐘都唔知…
又竟然計到唔眼訓@@
雖然個胃又有少少唔舒服,但十一點仲睇緊數學XD
我諗係呢課咁岩唔乞我憎先可以咁計落去XD

(:自嗰日有d肚瀉之後,早餐+下午茶都食得好清淡...

同時到依加我都唔知自己食錯咩@@)


免費電視牌
我都有關注下
一來想有更多
免費電視睇(:好似日本台灣etc咁)
二來...我都怕通識可能會考@@
當然有為hktv覺得唔抵啦...

另一方面覺得如果佢真係可以發展網上電視(:好似之前喺yt播咁...)
同時都覺得...如果真係冇彎轉既話...
唯有等atv 2015年完約啦= =

2013年10月14日星期一

Flat:P

今日冇咩好做…除左聽下收音機+歌同睇左大約2hrs既電視+依加禁下電腦之外…
都係做番d學業上既事(:原來我既電視精之魂已經冇左咁多/_\)…
不過間唔中過呢種平淡既日子都唔錯
既然係咁…就分享下d相…



話說今日mum又整砵仔糕啦…
原來佢話喺我小學嗰時先正式話識整…但我記得嗰時d人既評價已經唔錯

(:好大粒豆~~)

















我男朋友XD@@
陪左我一年幾啦…
記得我係專登要呢隻色
雖然陪左我只有短短既時間…卻已經有令我傷心到喊既經歷
雖然依加因為學業而冷落左佢咁滯…不過我一定會學番結他架!!!!






















------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日處於体育の日假期既日本,唔知日本人會做咩架呢

不過正題既係先要祝Leader
19週年入社快樂…
相信你都19年之前都冇諗過自己做leader既咧?
請你好好繼續帶領隊員做強勁既暴風雨~最好就來香港啦XDDD
希望你繼續做鬼臉王啦~~~


另外都祝嵐做左"紅白歌合戰"既主持,連續四年咧...(:好厲害呀...)
請各位一定要保重身體喔…

以我所知…以前香港既係有播過既…
不過我未出世未睇過加上又冇有線…
所以今次係我第一次睇…
(:希望有時間睇啦)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
另外星夢…
都話架啦…所以我琴日真係冇睇…
比屋企人睇左半個鐘tvb左右…

終於有得睇VS嵐…真係Last Hope隊呀~~!!
跟住今日再睇埋上半部,真係覺得呢集好緊張好好笑…
(:總係覺得aiba發揮得唔錯XD)
又不停sell劇,最令我苦笑既係十秒挑戰…
又揾aiba來搞…比個鍋(:?!)打中嗰刻真係feel到係痛><…
最後應該係扑傻左…笑住黎tag劇^^""""""""

2013年10月13日星期日

That's just LIFE

放第二日假…
原本係開心至岩…但我琴日竟然爆喊

呢件慘事…我一醒左就諗番起....
話說琴晚睇星夢
(:其實我冇諗住睇哂…)
之後最後五強ma,有一個會出局…
鏡頭一影羅鈞滿…我真係,覺得佢好似瘦淨得番嗰頭咁…
(:冇心得罪@@)
我之前都話過唔知點解覺得佢似aiba,仲要見佢瘦到咁@@

當比評語話佢揀錯歌嗰時…我已經想喊…
最後宣佈入圍名單
我喊既程度係同世豪兄一樣…我睇住佢同我一齊喊

我知道其實
鈞滿唱完都心中有數…(:其實我唔知係咪將aiba既影子放得太大…
見住佢後面兩個參賽者都令評判咁high,其實我心入邊一d都唔好受…)


最後…佢仲話"我以為我會喊…但我係唔會喊",真係好sad
屋企人番左來…搞到我即刻仆入廁所

今晚…唔睇lu
橫掂結果大家心中有數…
其實佢既態度都幾aiba,話唔會放棄…叫身邊既人唔好唔開心


同時...
我竟然冇心裝載到連其中一個竹馬生日都唔記得左…
我錯啦…

我知道人愈大就愈唔多重視生日,所以我要趁年青既時候好好記得同慶祝朋友+親人既生日

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
另一方面…終於完左第一個禮拜同竹馬一齊補習
突然覺得竹馬冇揀錯老師去補XDD
又見到小學既人,認得我仲要打招呼…
真係好開心有人認得我呢個存在感咁低既人

最好笑係竹馬唔記得拉書包
鏈,我突然發現之後當然第一時間幫佢拉啦…
之後竹馬就開始傻笑啦,話一路行都冇人提佢拉番…
的確,冇幾多個人會咁做…
但比我既話,都會去提既,但最好係聽得廣東話啦…如果唔係我真係唔識點講@@
btw竹馬你真係好搞笑,同埋其實…你真係好令女lor XDDD



另外當我糾纏緊去唔去中大嗰陣…
(:最後都冇去...明明我陪fd...竟然我要調番轉r d fd陪番我去@@)
就聽左Arashi新碟"LOVE"既兩首歌…

先講第二
首聽既P・A・R・A・D・O・X聽+睇哂d片之後真係覺得,做咩今次走條咁歐美既路線@@
一聽前奏係超覺…係好Beyonce,Christina Aguilera d feel
(:好國際化,好多英文字)
同埋已經feel到隻舞又係難跳…
(:仲諗住學番兩招…XDD)

-好中意aiba望鏡嗰個鏡頭…真係chok死
-SEXY呢...齋睇short ver.既mv係覺得冇乜野
睇埋d歌詞先大煲
(:特別係sakurap嗰到
,嗰到先係真正既SEXY位)
我真係以為自己聽錯
:咩make love呀!
?@@
最好笑+kai既係我loop左幾次之後先留意到原來唱緊PARADOX= =

(:um..嗰日我已經loop左十次P・A・R・A・D・O・X左右= =
依加一路打一路聽....)

而第一首聽既FUNKY呢...
暫時都係中意佢多d
d feel係disco,有番d我中意既Arashi feelXDD



另一樣開心既係終於
-買齊書
-買番隻錶
(:今次糾纏緊買紫定黑+橙色好...
最後突然開腦問自己:你望住邊隻錶會開心d呀??
冇錯呀...人就係要令自己喺唔開心嗰陣而變得開心,元気)

-買番本簿再寫好d英文notes
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
琴日補補習無啦啦又肚瀉,真係嚇親我..@@(:食番d正露丸好番好多lu...)
再一次覺得自己好虧,同埋健康真係好緊要...


真係覺得自己愈來愈似aiba= =(:真係唔想似-3-)
我真係不停會講錯野(:突然會
load唔到中文語法= =)
同好輪盡@@



"不是因為開心才會笑, 是笑了就會有開心的事"
悲喜交集的
這才是
LIFE

2013年10月11日星期五

New Start

終於去完第一次去連鎖式補習社補習…
感覺上冇想像中咁恐怖,冇人r fd既感覺真係好好

但…
-有delay+我要忍住冇得去toilet真係好辛苦@@
-番到屋企要成十點lor…


經濟測驗…"hi"邊合格…

搞到Ms喺我份卷寫左加油兩個字…
我都明白由第一跌到落咁既衰樣…係真係幾令人sad
我亦都知道Ms係睇起我@3@
所以測驗週一定要更努力呀…



有同學跳船
初頭聽到都覺得冇乜感覺…只係覺得驚訝…因為大家
同左六年班都唔熟…
但知道左佢要走既日期嗰陣…真係覺得有d sad
如果佢係我個fd,我一定會尊重佢同屋企人既決定…
因為人始終都要為自己而著想…
同埋我知道,佢要放低
+唔捨得既野一定比我多…
所以我都會尊重佢…


結他…
難得我先接觸到個譜,竟然同我講唔洗彈…
齋伴唱就得…姐係要我獻醜姐-3-
不如嗰日扮病算…

(:btw有日無意中禁左入fb到睇左"風の向こうへ"既mvnino彈結他呀><

雖然首歌有d loop@3@
話說"秘密"都好有結他feel~~)


第一次唔係因為樂團或PF而咁遲離開學校...
不過又係得兩個人整board...真係好想打人
不過好彩有個親切既sir~~~有野食...

連放四日假....真係要好好安排下d時間@3@
唔係既話...我自己都會"打死"我自己@@

2013年10月9日星期三

疲於奔命

成個禮拜…每一日起身第一樣諗既野就係整board…
唔明點解可以"dump"咁耐先做完"…
到今日為止…都算完成架啦…
雖然同我最初諗既設計圖有一定程度上既出入…
不過都係嗰句:得兩個人做,想點先…?
 
(:釘都到手痛…話說我又冇乜力…塊版又難所以要好暴力去釘@3@)
跟住落黎就要煩另一個board


唉…其實我今日都懷疑自己…
到底係我責任心太強…定係身邊既人唔太值得信賴…所以先搞到我ok中意攪哂d野黎做呢?
有時真係唔想"哦"咁多...但有種人總係喺呢d
繁忙的時候仲要係踢一踢先郁
真係...有咩理由唔炆+
"哦"呢??


果然好野呀…明明話琴日測econ都可以變聽日測…
真係…我溫極都唔多明…
一路溫一路諗起sho都係讀econ
就覺得雖然眼前既一堆數好煩…但都唔可以放棄…
不過聽日第一堂測…早死早著…
可以有時間溫d折墮野etc,下一課我一定要砌低你地
XD
(:
希望)


有d野真係唔輪到自己揀…
如果有得揀我真係唔想坐埋一邊做管家…去幫人執番d毛巾同遞毛巾
可以的話,無論點都要游番三種式呀…



人係你鬼又係你…未諗好就咪舉手…
唔通要成班就你一個?
個個禮拜都咁多野做架啦,你估得你一個忙?
最樣衰就係有人見到你又做人又做鬼嗰刻



學童焦慮…我諗我應該一早就有左…
我真係嗰種咩都諗一餐既人…人生既野etc
見住依加d細路已經唔識應對壓力,都唔知佢地大個點算@@


Arashi新歌MV曝光…
 
講真有邊個唔想第一時間睇呀,所以我依加唯有斬腳趾避沙蟲咁…
見到有post都唔禁入去睇…
如果唔係就番唔到轉頭架啦…
我一定會分心係咁loop+揾歌詞+揾相關既post…
點講呢…我又唔係話對新歌冇期待…
只係日日都多一個包袱…搞到我都冇乜mood

所以近來覺得,可以番屋企見下屋企人…
安安樂樂食每一餐已經好滿足…
(:突然好老熟@@)



結他…冇譜…所以仲未練
唉…都洗濕左個頭…所以唯有頂硬上



朋友聽日生日...生日禮物啦喎...都係補送啦...
根本忙到都冇時間去諗= =

(:btw我都有d期待我生日XDD)



點解可以擺個書包入我locker架!?!?
聽朝番學一定第一時間開locker!!!!!!


話說今期飲歌係nino既秘密
(:第一次係喺Arafes d 檔到聽番黎...覺得nino唱歌把聲好得意
之後突然有一日用用下電腦想聽歌...就聽番lu...)
發現如果秘密+Hello Goodbye+Friendship連住黎聽係好正既

同埋...應該係暑假開始中意玩和音...超好玩喎
依加聽親"
サクラ咲ケ"都走去唱和音XDDD

好...今晚繼續econ溫習~!!!!

2013年10月6日星期日

終於執完手尾…根本係同我由頭做過係冇分別
真係…如果我係老闆…一早炒左呢類人…



真的真的…無論幾忙都好
星期三一定會回覆所有大家既留言…請多多包涵

m ( _ _ )m  m ( _ _ )m m ( _ _ )m
特別係Waiyan你....要小心好似暴風雨咁既洗email版呀



琴晚…都可以話好傻仔咁為一個人咁夜訓…
其實講真…呢個人又唔係我邊個…我都唔知點解要咁傻…
可能我又想挑戰下自己…就咁做出左一個壯舉
btw琴晚個胃做做下又唔舒服啦@@上左床都要一陣先訓得著…
所以可一不可再…
呢個moment唔可以再為blog同waiyan你而咁遲訓@@



突然真係覺得做一個高材生好難...


又作病@3@


好啦…星期三再見啦…祝我經濟測驗好運~

ARAFES'13 GOODS

(:我好偉大咁為緊你呀...好細妹..@@)
上一篇都講過我去完Poly再去拎Arafes Good
真係第一次自己咁大膽一個搭車+行去等朋友W…
(:囧)
 

所以都要特別感謝朋友W,知你有野做…又比我半夾硬叫左來陪我…
好彩你冇比人話…好彩既係又第一時間有車番歸…



餓到兩點幾先食左個我童年最愛既菠蘿包
(:雖然依加都係既…不過已經係食少左) 

真係好多同胞@@…真係冇咩需要都唔想去旺角…
一路行一路講番Poly所見所聞…
講講下好dokidoki,因為就到XD
仲諗緊喺邊…見有d妹妹就知係嗰邊啦…
感謝兩位姐姐…(:哈同我講Byebye)比成班呀叔"哨"住都安然無恙…
雖然學朋友W話齋兩個喼又真係ok誇張...
唉...我冇好好留意d cushion喺邊lor,好想見實物…



當然即場留影啦…又叫朋友W去r fd

雖然見佢個樣真係有咁既衝動…不過最後都冇去…(:再一次確定佢中意nino
)
佢第一時間見到個file嗰時,指住aiba話:a佢喺中間喎…
又話leader好得意…又指住nino話:咁睇佢又幾令仔喎etc
真係MK十分鐘遊XD



番到屋企又影…um見到實物,
我反而最中意鎖匙套…好令,冇後悔買呢樣…
file呢…都係朦朧美啦…當然唔會用啦…

而最驚喜既…果然係個boxer袋
,為左測試下佢到底有幾大容量…我伸左隻手臂入去…
如果係盡量伸展個
boxer袋既話…係差唔多可以蓋過哂我隻手臂…
(:第一個諗法係:點解aiba總監有呢個諗法XD)



同埋發現左一件幾搞笑既事…
如果你左邊"咩"同右邊"咩"
呢個boxer袋係兩種style(:話說我喺公園係load唔到點用左邊"咩"…)
個人來講比較中意右邊咩…比較自然d
至於個手抽位呢…都係諗唔明…
咁我拎嗰陣…入面d野咪打橫哂?!?!


Live Tour,都唔知儲番d錢未…
所以暫時都諗住唔買lu,除非我三思再三思過後真係仲想買:~~

好...廢話完...去圖~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

首先出賣下自己...港女第二式@@
YEAHHHHHH~~~




































(:好核突既手指@@)




全圖
























匙套






















鎖匙套後


















File前




















File後
(:橙色...keke~又自戀mode><)


 

















boxer袋~~(:唔好意思...皺左少)



















boxer袋入面

2013年10月5日星期六

一週雜-20131005

首先要對朋友A講聲好對唔住…
今日去Poly info day遲左半個鐘到…
我都知約人嗰個係唔應該遲…好對唔住
m ( _ _ )m m ( _ _ )m

(:其實有時我真係好討厭自己咁@@我應該學下sho咁準時…)


之後呢,聽講座拎飛打蛇餅,心諗未去參觀對腳已經攰哂…
之後同朋友K會合…再去左睇lab...
去到一個咩研究中藥之類既系
跟住大煲…講chem

認真,我係一頭霧水…唔明點解來左
(:無法…兩個朋友都係半理科)...想走先XD
不過我又唔抗拒聽既…當認識多d野lor(:橫掂講好短時間…)


真係…係對理科應用喺生活上既層面了解多左…
而最好笑既係…我地參觀親d lab d人都同我地r fd XD
真係好好笑…應該係朋友A個樣太NiceXD


又見到個師兄…見到四個小學同學…特別係又見到朋友(:?!)LK
我都唔知可以形容佢係咪我朋友…總之佢係我一個可以談心既人…同佢傾計又係好舒服既…
真係超級有緣…叻仔啦…終於同我認左個女仔係佢gf啦XD
祝你快d請我去飲XD認真…
次次見到佢…淨係諗到三個字:好鬼高,佢話自己180喎haha

咁講法…以wiki(:@@)既講法佢高過哂五子!?!?
好彩我都唔太輸蝕XD
(:Sor我自認係高…因為見番d小學同學就會對番自己身高好自豪XD本身我仲想再高d@@)


有棟唔知咩樓好型...外型好似一
隻遊輪...不過未裝修好...

之後就去左拎Arafes Goods...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

話咁快…又踏入十月啦…話咁快又就到我生日啦XDD
(:話說我仲未諗好送咩生日比朋友)
天氣都涼左好多…
(:今日終於體驗到秋天既乾燥…一向輪盡既我竟然keep到今日先刮親手指
)
同埋希望大家同我…都學sho話齋…唔好病呀

其實我好中意呢種天氣…涼浸浸…



終於寫完Econ notes,雖然表面只得三版…不過背後就難到呢…
(:個人覺得)
不過我立志唔會再討厭Econ
(:話說嗰時我記彈性需求嗰啲係記到喊…真係好難好煩,仲有drop既念頭)

要苦讀啦…



補習生涯都就快開始啦…同竹馬會見面多左…

(:其實同竹馬行埋一齊…我會覺得自己太高@@好尷尬)



見到aiba拎獎既髮型...我真係愈來愈中意自己個髮型><><(:自戀mode)
筆盒...暗藏左d字...好中意...時不時上堂"哨"兩眼都幾正



電視繼續得三個台睇@@都好...有助我溫書:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arashi新碟LOVE既主打歌(:?!)P ・ A ・ R ・ A ・ D ・ O ・ X有得聽啦~.....
um...我諗住吊下自己癮先(:雖然有d變態@3@)
想保持下神秘感先...想冇乜mood嗰陣先聽呀...
可能Econ Test完先...又或者過埋下個禮拜先@@

2013年10月2日星期三

Give me a helping hand@3@

講真…我已經忍夠呢種生活…
可能你覺得連續兩日遲訓冇乜野…
但對我呢個早訓type既人來講…感覺真係好唔自在…
連續兩日都十二點
訓咁滯…
真係…再咁捱落去我好快變殘
(:雖然暑假訓練有素@3@...有d幫助)


原本已經ok fu
l既schedule,再變得更full


今日仲要無啦啦同我講要彈番結他…心諗我冇學+彈都ok耐…
仲要得番兩個星期都冇既時間去練…
咁我又冇理由去獻醜唱歌架…
搞到我啟動左認真mode...等車又諗搭車又諗行番屋企又諗...
到底有咩歌可以唱+彈...真係好煩



自問真係一個安排時間
安排得極差既人
點解一下子有咁多野做...
再咁落去個新blog真係…


Econ Test...

40分鐘8條,5分鐘1條...仲要有ab part,有d仲要有a(i)(ii) etc真係諗都冇時間諗...仲要遲左上去... 
希望過到自己嗰關啦...
雖然我心目中最好既對手都做唔哂...

(:其實真係冇邊個係做得哂...就算我時不時諗下Arashi都爆唔到sd...因為真係太多野要
寫...
最後?咪連騰文都冇力lor,因為實在喺太用力去做Test@@)
 
聽住Love Rainbow去做ies個心真係好唔舒服...@@
所以決定轉左煲住Breathless黎做...

btw恭喜aiba連續三年拎"Best Jeanist"既冠軍~~おめでとうございます~~AIBA~~

(:果然係高人呀下@3@唔知我企佢隔離會唔會變小矮人呢?keke)


好啦...繼續學五子一樣去奮鬥...

為聽日Test+整Board加油!!!



今晚一定要去番平時咁早訓!!!!!!!

2013年10月1日星期二

Still Alive...

經過體貼既mum幫我搽按摩膏之後,對腳已經好番好多...(:不過聽日再傷過@@= =)
依加反而兩邊膊頭痛@@

太投入做+睇野=3=
再一次唔記得左溫書...

有一科聽炒@@
好啦...溫陣書再訓~!!!!


真係唔好意思...留言真係要
遲d先可以回覆
m ( _ _ )m  m ( _ _ )m


朝日の向こうに夢あると信じてた
淡い色した日々は過ぎて
相信朝陽的彼端有著夢想 過著這淡淡色彩的每一天
                                                  
                                              
  ~嵐  素晴らしき世界