新年快樂~~~15周年要有亞巡>.<(今晚交嵐又有重大發表,不會又是24時間TV吧=3=)
YEAHHHHHH~~~我都想咧:~~~到時應該有錢去睇既keke今年24時間TV係關尊尼8做咧不過某程度上都好既,唔洗五子太辛苦@_@""""
如果有時間給五子多拍戲出歌也好啊~~不過現在這樣的話就一定要做紅白主持啊!!!
嗯,拍戲出歌,比五子探索多d呢個領域都好既…(我係咪答得太認真@@)嘩,妳咁樣……我又冇呢d咩特別要求呀既來之則安之,作為fans既我當然唔想見到五子太辛苦:(((但如果佢地又做紅白主持,我都會從心底支持既
也不是啦⋯⋯總之就是不用太忙就是啦!!其實我這樣說有一半都是因為我的不安感啦好像有種感覺小了這類工作代表嵐的人氣⋯⋯還是不要說啦!!
妳做咩會咁諗呀@_@"""""成日話一件事有兩面如果樂觀d去諗,係佢地人氣太勁有太多job啦,所以就要放棄一部分吧:))我識人就係為荷包著想,嵐唔做mc既話除左會為嵐鬆一口氣,仲會為荷包得到解脫而開心XDD
那又是⋯⋯可能是我對這方面太敏感啦⋯⋯好在我荷包即使都不會過瘦(得翻$500已經接受不了的細細妹)
7 則留言:
新年快樂~~~
15周年要有亞巡>.<
(今晚交嵐又有重大發表,不會又是24時間TV吧=3=)
YEAHHHHHH~~~
我都想咧:~~~到時應該有錢去睇既keke
今年24時間TV係關尊尼8做咧
不過某程度上都好既,唔洗五子太辛苦@_@""""
如果有時間給五子多拍戲出歌也好啊~~
不過現在這樣的話就一定要做紅白主持啊!!!
嗯,拍戲出歌,比五子探索多d呢個領域都好既…
(我係咪答得太認真@@)
嘩,妳咁樣……我又冇呢d咩特別要求呀
既來之則安之,作為fans既我當然唔想見到五子太辛苦:(((
但如果佢地又做紅白主持,我都會從心底支持既
也不是啦⋯⋯
總之就是不用太忙就是啦!!
其實我這樣說有一半都是因為我的不安感啦
好像有種感覺小了這類工作代表嵐的人氣⋯⋯
還是不要說啦!!
妳做咩會咁諗呀@_@"""""
成日話一件事有兩面
如果樂觀d去諗,係佢地人氣太勁
有太多job啦,所以就要放棄一部分吧:))
我識人就係為荷包著想,嵐唔做mc既話
除左會為嵐鬆一口氣,仲會為荷包得到解脫而開心XDD
那又是⋯⋯
可能是我對這方面太敏感啦⋯⋯
好在我荷包即使都不會過瘦(得翻$500已經接受不了的細細妹)
發佈留言