整到對眼又有d攰...
但又想繼續整...
咁就整d容易d架啦~~~
第一次整cm圖
我就好自私咁淨係upload左呢個cm「ムヒと僕と犬」編@3@
因為呢個編既aiba真係好 x n次方既可愛~~~
一開始aiba就好痕
(:我真係比蚊咬lor咩事= =左+右手已經有三粒X.X不過唔搞佢係唔痕)
但係又唔小心掃跌左支ムヒ...
一切可愛既情節就出現啦♥♥♥
唔好走呀ムヒ~~~~~
ムヒ~~~~~~~~~>_______<
呢到真係好搞笑XDD
(:雖然我唔知aiba講嗰句野點解-3-"""")
(:睇fb話好多nino追住aiba(:掩面))
賣萌呀♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥(:花痴病發作@@)
哈哈...仲有好多狗仔呢~~XDD
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
另外呢個係今朝起身之後就睇左lu
我cap左個唔知咩樣出來@@XDD
白色aiba樣?!?!
但我覺得似古代官員樣XDD
鬍子donut aiba~~~
一開始係拎住好多野...
唔知去邊+做咩= =XD@@
跟住...到底見到咩呢??
hehe我係唔會賣廣告既
係三個女仔"咩"住左Miffy袋...(:應該係有得換!?!?)
不過呢個樣既aiba真係好得意+搞笑...
仲愈整愈激動XDDD
再食番啖先~~
整番個鬍子上去XDD
以下就係一d新聞片段
睇番呢到
我先知原來aiba唔單止係拎,仲要係夾住咁多野...
以下係跳fuse+花痴病又發作既開始
呢個係拍最後食donut pose既時候
仲要唔止影住一次
仲要比多個close up來X.X
(:如果我係個cam就好啦XDD妳發作完未呀.\_/. .\_/. .\_/.)
持住donut既手法都好講究咧:PP
um...雖然個donut應該係好食既
但今朝睇我又唔覺得肚餓bo
淨係覺得個cm拍得幾搞笑...
donut cm都可以咁拍XDD
(:唔知點解...呢d圖又冇事bo囧,明明都係同一日cap+cut@3@"""")
btw講樣唔關呢到事既事
就係今個星期五出台版GUTS!啦~~
有新野出...
就令我諗起自己仲糾結緊買唔買新single/arafes2013好(〃′o`)
2014年5月12日星期一
嵐 - 誰も知らない(已更新~~)
2014年4月18號既Music Station...
我竟然留到依加先打番咧> <
記得呢首歌呢,係我努力緊嗰陣,佢地就上左去M sta唱歌
但係,話明我努力緊...我又點可以去睇??
跟住我好辛苦咁迫自己斷癮...死忍住唔睇
又把心一橫咁遮住哂書枱面d五子野,又轉哂手機wallpaper@@
我真係唔想自己分心
因為我一睇條片,就會想跟住佢地來唱+跳
到嗰時...我真正發現自己真係迷上左佢地...
因為我已經唔係第一次做呢種避睇既行為
但今次真係忍得好辛苦,差d想拎毛巾來咬@@XD
到後來,終於"聽"左條片
一聽...我以為自己聽錯歌...
點解一開頭咁芭蕾 feel,跟住又一下360度轉變咁-0-"""
同埋覺得sho+aiba,J+nino把聲好夾~~
anyway 今次做左新嘗試,就係整gif~~~
覺得咁型既舞步唔整實在太嘥啦(〃′o`)
況且自己都想試下一整:))
但唔知點解up上來既圖會變左橙tone@@
請大家多多包涵m( _ _ )m m( _ _ )m
嚴禁轉載!!
一開頭就好型♥♥♥
呢個我直情跟住來做XDD
覺得佢地隻手好瘦咧~.~
(:不過如果出盡力去做呢個動作,係會好易現青筋的咧~)
呢個想講既係
放手嗰個位都要綵排好幾次
因為一唔小心就會出洋相> < > <
(:睇J2 ver,mum話佢地忍唔住笑就唔得啦> <
因為首歌同呢個pose都幾嚴肅,跟住我就話邊有咁易笑@@
人地有綵排...)
呢個pose好優美~~
aiba既動作似曾相識...向左向右
唔知係truth??定face down??之類既跳舞歌見過...
(:sorry我真係到呢一刻都諗唔起/.\~~)
唔知點解up上來變左咁既色= =""""""""""
明明未up之前唔係咁= ="""""""""
呢個動作都係似曾相識....

呢下fing手都好型♥♥♥我都有跟住來做XDD
呢到係PARADOX既走法??XD
不過都好特別+型≧ω≦ ≧ω≦
先來定圖...再來gif~~
aiba你既眼肚...>________<
呢個我認得~~!!
喺breathless做過:))
又來呢下啦(●ω●) (●ω●)
以下都係先圖後gif:)))
因為又出現左五子排陣♥♥♥♥♥♥
我忍唔住所以都係cap下圖XDD
☆.☆天呀...呢下動作真係好....型
呢個都唔例外...
呢個跳法真係好....(:我唔打咁多啦XDD打得太多好煩XDD)
逐個逐個咁跳番埋一齊:DDD
呢到既音樂有d似軍人踏步feel....
最後...點少得呢個pose呢??
雖然有人話似個死字...
但我睇極都唔覺似.....
仲有leader既camera目線XDDD
我第一次睇嗰陣真係笑左出來XDDDD
由5月6號10:50am...休息左兩日冇掂gif...
終於到今日整好哂d圖+gif啦(:呼)
同埋..呢首歌已經成為左我呢排成日聽既歌咧:PP
雖然有d小插曲+不足既地方...
但我依然會去挑戰整gif~~
好啦,我真係要繼續去食埋lunch啦(:汗+逃)























































