2014年5月12日星期一

ムヒ CM - 「ムヒと僕と犬」編+あいばくんミスド@どさんこ朝

整到對眼又有d攰...
但又想繼續整...
咁就整d容易d架啦~~~


第一次整cm圖
我就好自私咁淨係upload左呢個cm「ムヒと僕と犬」編@3@
因為呢個編既aiba真係好 x n次方既可愛~~~


一開始aiba就好痕
(:我
真係比蚊咬lor咩事= =左+右手已經有三粒X.X不過唔搞佢係唔痕)
但係又唔小心掃跌左支ムヒ...
一切可愛既情節就出現啦

















唔好走呀ムヒ~~~~~















ムヒ~~~~~~~~~>_______<














呢到真係好搞笑XDD
(:雖然我唔知aiba講嗰句野點解-3-"""")
(:睇fb話好多nino追住aiba(:掩面))














賣萌呀(:花痴病發作@@)















哈哈...仲有好多狗仔呢~~XDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
另外呢個係今朝起身之後就睇左lu














我cap左個唔知咩樣出來@@XDD

白色aiba樣?!?!
但我覺得似古代官員樣XDD













鬍子donut aiba~~~














一開始係拎住好多野...
唔知去邊+做咩= =XD@@















跟住...到底見到咩呢??















hehe我係唔會賣廣告既
係三個女仔"咩"住左Miffy袋...(:應該係有得換!?!?)
不過呢個樣既aiba真係好得意+搞笑...
仲愈整愈激動XDDD















再食番啖先~~














整番個鬍子上去XDD














以下就係一d新聞片段
番呢到
我先知原來aiba唔單止係拎,仲要係夾住咁多野...















以下係跳fuse+花痴病又發作既開始
呢個係拍最後食donut pose既時候
















仲要唔止影住一次
仲要比多個close up來X.X
(:如果我係個cam就好啦XDD妳發作完未呀.\_/.  .\_/.  .\_/.)















持住donut既手法都好講究咧:PP














um...雖然個donut應該係好食既

但今朝睇我又唔覺得肚餓bo
淨係覺得個cm拍得幾搞笑...
donut cm都可以咁拍XDD
(:唔知點解...呢d圖又冇事bo囧,明明都係同一日cap+cut@3@"""")



btw講樣唔關呢到事既事

就係今個星期五出台版GUTS!啦~~
有新野出...
就令我諗起自己仲糾結緊買唔買新single/arafes2013好
(〃′o`)

2 則留言:

Unknown 說...

好多圖哦.......=3=
兩個廣告也不錯~~
個人覺得第一個可愛一點呢!
我說我也在考慮買不買arafes,(買了又不會常常看.....T3T
不過買single不如買album算啦~~
荷包沒咁傷啊~~

Mercy 說...

hihi又久違了@_@"""
係呀~~好耐都未試過up咁多圖lu
你指叫mu he~~嗰個?哈哈
arafes呢個話題……我地已經close左架啦XDD
唔洗再講架啦XDD

發佈留言