2014年6月23日星期一

よかったね♥♥♥

よかった(≧▽≦)(≧▽≦)
為期三個禮拜
以4-1-1排陣既面試...
終於告一段落啦
真係覺得自己開始老啦(。・д・。)
特別係尾兩個面試
面完真係覺得好攰+舟車勞頓
(:當然一個禮拜面四個試都好攰zzzzzz)


總之太好啦 
希望冇必要都唔好再見啦(⊙⊙"""")
之後可以專心賺錢$$$$$$
再儲儲儲儲儲儲儲儲錢
番到屋企
真係想攤喺床daydream╮( ̄▽ ̄)╭


太好啦
屋企上網終於整番好:PPP


太好啦
把聲終於好番好多
唔洗沙到連"素晴らしい世界"都唱唔到( ̄皿 ̄)


不過
當然一啖砂糖一啖___啦@3@"""


來緊...
真係想打幾篇blog係關於朋友的
想表達我的感激之情的說....\(●ω●)/



僕らは泣いて笑って    それでも明日を夢見てしまう
我們哭了又笑                即使如此 仍對明天懷抱夢想

ありがとう素晴らしき世界 

從今以後將會是美好的世界

今日もまた灰色の空が開けるはず君となら
只要跟你一起 今天應該也能展開那灰色的天空
         
                                                      
                                                      
~~素晴らしき世界---嵐


2014年6月14日星期六

Summer??So HOT= =



natsu no namae
~~♪
呢首都係近來好中意聽既一首歌

(:原本諗住又用句歌詞做title...

不過見咁兩小無猜feel...咁就算啦XD@@

我以為係friendship+romantic= =sorry)



面試VS考試
我真係會揀考試
如非必要真係唔好叫我講野@_@""
@_@""@_@""
當你完左一個面試

check email
發現又多一或幾個面試既時候
真係會大叫一聲加爆粗
心諗到底前世做錯左d咩事


雖然有人話有好過冇
但真係太多絕對唔係一件好事囉
真係會覺得好舟車勞頓zzzz
雖然著左對兩吋高既平底鞋冇幾多次
但都真係著得好痛
我就來唔識行路@_@
第一次著到咁痛
有一日著左落左十分鐘街為入數
竟然同我兩邊腳都起水泡
damn!!!!!!!!!!!
可能呢個都係其中一個令我討厭面試既原因


今日又早左成個鐘到
不過早知早入去啦= =
早見早走ma-0-"""
搞到我好無奈咁企左喺到禁電話zzz
一係就早到成個鐘
d時間預到咁"炆水"又會好冇安全感囧
女人真係好麻煩.\_/.@@
anyway
終於可以暫時空一空個腦袋
過幾日我地………見啦
(:
其實我都唔係好想見你囉sor-333-) 



真的很喜歡七點還未天黑的香港
不過……我討厭香港這種潮濕又焗的天氣@_@""
@_@""
琴日
焗到我都懷疑自己係咪發燒= =
因為又...比平時少飲水咁-0-


聽日(:今晚都有:PP)
又有嵐--誰も知らない既m sta……

不過我仲未放嗰時喺日本之旅睇m sta live既相同video上來@@
最記得係邊睇邊話好型啦
XDD
重點係叫埋mum來睇哈哈
跟住睇到開頭又嘩左聲,考究邊面先係真既佢地
XDDso kai
不過好可惜冇影踢腳嗰下

仲有
leadercamera目線
pose咁難度高都仍然做到真係勁!!!
仲有
……之前個survey corneraiba比個主婦"遺忘"左咁啦/_\
即管睇下
tbb cut左幾多
.\_/.
  .\_/.   .\_/.
根據上次經驗,喺日本睇完
live就覺得leadecamera目線會被cut…
希望唔好啦
@_@""""


原本真係想食甜筒慶祝下完左面試
點知呢幾日真係有d肚瀉(:這是什麼壞預感@@""")
可能因為面試緊張掛(:)



另外私心都講句...
細細妹既
blog
開左啦

撒花YEAH~~\(^V^)/

有緣來到呢個blog睇既……
都歡迎去以下呢個blog睇下留下cm
:)))

http://lamwaiyan826.blogspot.hk

2014年6月10日星期二

いつでも いつまでも

最近真的很愛聽Everything+Season兩首歌
是暑假消暑之選
wiki:獨佔眾多銷量榜首的嵐近年不足以振奮人心的一張單曲
@@係咩...我又唔覺喎
不過也多謝一個嵐既fb gp
定期有個懷舊corner
令我可以接觸以往既佢地:DDD


代言P&D...
真係估唔到
亦都覺得呢隻game無得輸...
dl率一定爆燈
但我唔會去玩既XDD
因為都冇勁機


嵐學gds...老實講一般
會喺tote bag/file二擇其一或兩樣買哂-3-


日本之旅...老實講一般啦
每日既樂趣就係見到嵐既一刻
不過又有幾個朋友想睇下我既遊記
咁...我會積極考慮既XDD
但首要係ko番d相先@@""""


akb fb半洗版@3@
因為有朋友中意ma
(:你都ARS洗人版洗得多啦keke,今次輪到你比人洗啦XPP)
所以咪...恭喜佢完左個心願:))
:神分析
...其實係正路分析...咁既結果估唔中就真係好出奇X.X


如果身體冇事,夏天飲凍水係超超超超超正✩w✩


我:得未呀?(:可愛聲)
竹馬:未得呀
竹馬:不如妳到時用呢把聲做mc呀
我:到時台下冇人聽我講野就用惡人聲喝落去:喂...咪嘈呀!!!
(:喂...邊個話做mc架= =千祈唔好搵我damn it!!)


我:幾時打番blog呀?
竹馬:要儲下先得架~~
我:嘩,要儲緊?好似為換煲儲印花咁呀?XDD


好攰zzz...為左睇衫+鞋你可以去到幾盡??
好無奈咁等左竹馬1 hr
我又冇可能同竹馬發咁大脾氣喎/.\ /.\
隔離有個小朋友喊/___\
我都想學佢咁喊...
等人等一個鐘...真係要好好好好好大勇氣同耐性先得


原本預計既港島半日遊,變左係太古TST MK半日遊
喺food court食lunch...
我真係覺得飛機餐仲好食= =
第一次由心底覺得香港既食物....
所以我傾向食麵多過牛肉@____@


我:mum教落,手指尾一節=一吋
(度緊高跟鞋高度既竹馬,逐節手指尾去度)
我:傻仔,成隻手指尾放埋去度咪度到三吋lor
竹馬: 呀XDD係喎XDDDDD


之後帶左竹馬去信和做毒X
我:真係冇人著妳呢d衫來信和XDD
竹馬好似係認錯Sexy Zone做ARS XDD
其實都唔出奇既*3*
竹馬:妳中意邊個呀~~?
我:咪呢個lor~~(指左比竹馬睇 keke~~)
竹馬:有冇期期買雜誌?
我:(當然直截了當咁話)無啦...
又講左d買雜誌既資訊比佢知
沿途半日遊都講左唔少日本之旅既事
btw日本人真係超有禮貌 \(☆v☆)/    \(☆v☆)/   \(☆v☆)/


banner...要整一個比竹馬咧:PP


要再改下個自我介紹先得啦>__<"""
好諷刺咁...兩日後要番番來呢到...
















我一睇到呢個消息嗰陣...
真係大叫左出來/___________\
之後就不停大叫話:好衰呀...好衰呀...
真係唔知前世做錯咩事=0="""
呢d就叫做
一個pk撞上一件pk既事-3-""""""""""""""
(:嚴重自嘲中@@)



what a shame,同head一樣姓
damn 計我番工6 hrs


對於別人的不信任和劣評
我認為
只要自己所做的事對得起自己的良心
及盡了自己本份便足夠
因為有這麼的一句話
"世上有多少人喜歡你,自然有多少人討厭你"
所以要堅持自己應該走的路
為身邊一直支持自己的人、自己想支持的人
努力下去便足夠


"在生命中找一個可依靠的朋友
同時也令自己成為一個可被依靠的朋友"
.....說得真好...我真的很想成為後者...



聽畢朋友吐佢台灣之旅苦水
發現我地兩個旅程都有共通點
就係好少睡眠時間@@""""" 


覺得計劃行程既時候真係要好仔細+周詳
再一次覺得自己只適合做聆聽者+討論事情再比一個客觀意見
如果要我安慰人真係完全苦手@@


"自己也不知道發生甚麼事就是技能??"
XDD其實我到依加都唔知下個星期嗰件事會發展成點= =""""
唯有見步行步吧....


cap cap下我就來想cap哂成首GUTS!落來XDDDD


"你個身型係model身型,又高又瘦"
嘩,見到呢句野既時候我係驚喜多過開心ORZ=0=""""
因為第一次有人咁讚我係model身型@@
不過我係第一時間諗起aiba lorXDD
同aiba齊名呀我XDD(:發夠花痴未??.\_/.)
女仔171叫高,男仔171叫矮@@
真係好大個歧視囧囧囧
:因為女仔唔需要咁高呀ma(:咁又係既XDD)

2014年6月8日星期日

GO GO FIGHTING GO!!!!

明天...
正式開始迎接新一個挑戰
所有事也要靠自己...
要加大油呀!!!!!!!
雖然明知自己不及別人
但怯下去就會令自己輸了一半
所以...問心無愧便足夠:)))
因為...還有三個同類的挑戰等着我....


慶幸今天是星期天
可以讓我過一日Japan's Day
好好放鬆心情再出發


光の無い 荒野を独り いざ行け
現在我就要去橫跨過那沒有光芒的荒野
 
握り締めた手の中には 君の言葉
緊握在我手中的是你的言語

雨に打たれ   風に吹かれ 僕らは叫ぶ
承受雨的潑打    風的吹襲        我們開始喊叫
 
雨に打たれ   風に吹かれ 僕らは向かう
承受雨的潑打    風的吹襲        我們依然向前
 

僕らだけの革命を 夢と希望のパレード 歓びへと舵を取れ
只屬於我們的革命   當作夢與希望的遊行      掌舵航向歡愉

イチニのサンで さあ走り出せ    やりたいように突き進め
一二三                  來吧讓我們奔跑     帶著衝勁去前進吧

                                                                   
                                                                         ~GUTS!---Arashi

2014年6月7日星期六

心配してQAQ~~~




















(pic via fb)


令人擔心和心痛的小朋友...
光是看有你的樣子的圖片已覺得很心痛...
昨晚看了這個消息,整晚已經心不在焉
連原本要做的事也無視了@___@
根本是沒有心情去做:((((((


真的...要盡快康復
不要再想自己成為了隊友的負累
因為你們是五位一體的...
少了任何一位也不行
所以...有隊友的扶持其實只是一件平常不過的事...


在遠方的我...會一直支持你...
希望你完了這兩天的嵐學之後有充分的休息
再應付餘下的工作吧......

早くご健康を回复されますように m(_ _)m