夏の名前
natsu no namae~~♪♪♪
呢首都係近來好中意聽既一首歌♥♥♥♥♥
(:原本諗住又用句歌詞做title...
不過見咁兩小無猜feel...咁就算啦XD@@
我以為係friendship+romantic= =sorry)
面試VS考試
我真係會揀考試
如非必要真係唔好叫我講野@_@""@_@""@_@""
當你完左一個面試
check email發現又多一或幾個面試既時候
真係會大叫一聲加爆粗
心諗到底前世做錯左d咩事
雖然有人話有好過冇
但真係太多絕對唔係一件好事囉
真係會覺得好舟車勞頓zzzz
雖然著左對兩吋高既平底鞋冇幾多次
但都真係著得好痛
我就來唔識行路@_@
第一次著到咁痛
有一日著左落左十分鐘街為入數
竟然同我兩邊腳都起水泡
damn!!!!!!!!!!!
可能呢個都係其中一個令我討厭面試既原因
今日又早左成個鐘到
不過早知早入去啦= =
早見早走ma-0-"""
搞到我好無奈咁企左喺到禁電話zzz
一係就早到成個鐘
但d時間預到咁"炆水"又會好冇安全感囧
女人真係好麻煩.\_/.@@
anyway終於可以暫時空一空個腦袋
過幾日我地………見啦
(:其實我都唔係好想見你囉sor-333-)
真的很喜歡七點還未天黑的香港
不過……我討厭香港這種潮濕又焗的天氣@_@""@_@""
琴日焗到我都懷疑自己係咪發燒= =
因為又...比平時少飲水咁-0-
聽日(:今晚都有:PP)…又有嵐--誰も知らない既m sta啦……
不過我仲未放嗰時喺日本之旅睇m sta live既相同video上來@@
最記得係邊睇邊話好型啦XDD
重點係叫埋mum來睇哈哈
跟住睇到開頭又嘩左聲,考究邊面先係真既佢地XDDso kai
不過好可惜冇影踢腳嗰下
仲有leader既camera目線
個pose咁難度高都仍然做到真係勁!!!
仲有……之前個survey corner,aiba比個主婦"遺忘"左咁啦/_\
即管睇下tbb cut左幾多.\_/. .\_/. .\_/.
根據上次經驗,喺日本睇完live就覺得leade既camera目線會被cut…
希望唔好啦@_@""""
2 則留言:
(很明顯的廣告啊....... =O=)
面試辛苦曬啦~~
希望有好結果啦~~
我麻......
比較喜歡深夜黑黑的HK
那種很靜很靜的氣氛會讓我有發憤做事的感覺
就是....很特別啦~~~
還有MS今次都算TBB有良心啦,
根據我的記憶幾乎沒怎樣CUT過.....
不好意思又遲回覆了@_@"""
不打緊吧哈哈,比我作為大家成長既紀錄吧XPP
面試應該面埋聽日,暫時就冇…
多謝鼓勵喔~~
哈哈我雖然中意靜既環境做事,但到深夜我就會想訓
除非有緊要事未完成吧
(果然係早訓type!?!)
嗯今次tbb真係算有良心,沒怎cut太多:))
發佈留言