唔知咩事…一醒左隻小腿就抽筋,又肚痛啦…
起身之後行到"拮下拮下"咁-,-
我發現左原來未login去睇Mandy個blog...我個cm冇啦啦會變左垃圾評語…
都困擾左我一陣訓唔著…好怕比人封blog= =
原來今日"嵐にしやがれ"係換季休息兩個禮拜(:好似日本係興呢樣野...)
換言之上個禮拜"嵐にしやがれ"已經係我最後啦…
意味住我星期六夜晚零節目睇既生活已經開始左…(:勁sad...電視得高清台有得睇...錄影機直情虧埋)
可惜當然會有…
但一分耕耘一分收穫…希望可以對我有幫助啦…
(:一有時間,我一定會come back睇架~!!!!)
講番嵐にしやがれ
我係透過吉既blog而認識既…見佢對呢個節目d
cm,就令我去左睇…
記得初初睇發現原來字幕唔多…真係對我一個好大既挑戰…
但一直都覺得只要見到五子就已經好好…
慢慢地…習慣左日本嗰種大字幕…(:嗰陣有時仲會睇唔慣香港d細字幕)
開始間唔中睇得明少少…開始左cap圖既生涯…(:明白cap圖既辛勞...真係多謝哂d blogger)
開始了解左日本電視台賣廣告方式同香港既唔同…
仲覺得日本d廣告係真係幾好睇XD
總括來講…我覺得呢個節目都ok既…
可能我睇得嗰幾集(:好似真係得五集以內)…加上我聽唔明,就好白痴咁易滿足多謝呢個節目
令我認識更多Arashi既另一面
令我有學番日文動力既其中一個因素
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
話說今晚有志村動物園2時間SP...
不過之前都講過= =我係唔會睇既...加上撞正dinner time
(:請原諒我)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
可能下午再up d 圖上來...
凝望夜空 匆匆歲月如風
又再孤獨 不知怎去結束