2013年9月2日星期一

A Brand New Day

(:哈...轉左fb banner同wtsapp status啦)
老實講,我依加有d眼訓+頭痛(:訓左六個幾鐘)

btw琴日...完成哂d目標keke

係miss左志村動物園少少
冇啦啦去睇獎門人疊180個銀仔lor
搞到我個心勁"lor lor攣"
好怕miss左我最愛既masaki.com
好彩冇炸...
搞到初頭我禁番去J2之後,唔識反應...
明明做緊都笑唔出...(嗰刻我既心情真係好奇怪@@)

masaki.com真係睇+笑到我好元気(:原本都唔諗住睇哂VS嵐)
琴晚真係好好笑...係做番2010年既11月8號
aiba講masaki.com之後仲要打眼色...
我真係笑死...真係好
鬼cute
btw Daigo都好好笑...一路踩單車一路唱歌...


而VS嵐...我都係睇哂架><

原來係做番我未睇過第一
集既Bet de嵐...
都好好笑
(:搞到成十二點幾訓...仲要胃又有少少唔舒服...其實係因為有d消化不良先會睇哂@@) 
搞到今朝mum話我...笑到鬼咁大聲
頭先食完lunch之後又番得切屋企去睇喎
(:其實係我同mum話食快d先...比你睇下有幾好笑...)
(:佢就話..
係你睇炸掛?)<嚴重吐嘈XD之後睇左划艇+打後嗰d環節
又睇多次嗰兩個人到底有幾茅躉XDD真係笑死

原來玩鬼牌=潛烏龜lor...我真係琴晚先知...真係好想搵人玩...好好玩咁
nino同leader真係...呢d咪係同伴lor...咁知人地心XD
不過我都係覺得第二次既Bet de嵐好笑d~


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今朝...野都食唔到多啖:~
今日..都係頭香番去...
(:偷偷地聽左One Love+FriendshipXDDD)
自此就要行多層啦唉...人渣

無啦啦揀左我做班長lor囧,嗰刻真係𤓓到想搵窿捐lor... 
(:話咩想比唔同同學試下喎...跟住我個腦閃左一下:唔係真係揀左我呀?!)
 

點同fd交代呀@@哈...點知都係同我同一命運
經濟孖寶vs交安孖寶(:XD可以battle下喎)
sosad man...影班相要坐中間架lor

(:但坐中間呢...其實對我來講係一件好難得既事

做班長又有得寫落成績表喎...唉
)
調位-,-(:有冇快d呢...)
雖然呢個係我"恨"左好耐想坐番既中間位(:我覺得可以令我專心d上堂)
前面,前面既隔離同後面都係煩既
隔離
雖然係女仔..但唔熟...冇幾句講... 
總括來講... 
雖然係有好位坐,但同fds byebye哂lor
仲要無啦啦入左b堆...一定嘈到喊

睇黎我要靠上網先可以搵番d慰藉XD

仲有...終於有locker啦
(:人渣...下一
d locker喺課室架lor)
個個放學之後走去試locker
其實我真係覺得好似台慶抽大獎咁XD
(:又上哂腦啦)位置唔錯...
但有待我聽日去清潔下...
仲有呀...星期五急救考試啦
真係要溫書啦

~今晚早d訓啦

P.S睇完個時間表都知死架啦...

淨係覺得我要好好快d搞下個blog d野
(:你都真係傻傻地架喎
)

其實我想問:d人話搬blog之前要整理下姐係點解??

好...一陣
睇ネプリーグkeke...有aiba

沒有留言:

發佈留言