呢兩日都四點幾醒左…今日就上左email睇…
睇到好細細妹你個cm,不過好快又訓番…
因為頭痛…加上又真係眼訓…所以就又訓番…
奇蹟係…我夠膽話今日係我番學咁耐以來最精神既一日…
好似一個喊路都冇打過囉…因為成日都係咁笑笑笑…真係好開心…
某d同學真係好歡樂…令我好開心...
舊生分享…之後就去左買整壁報d材料…(夠膽再遲d講呀…)
又揾左朋友W陪我…
佢話千年難得一遇一個人係咁認真去整壁報…自己都好耐冇咁認真去整…
我真係發現自己係一個認真底既人…@3@
黎緊…去旅行
但去完旅行,咪又係忙碌既開始…
IES+同一日兩個測驗+默書+兩個壁報+功課…就沒命啦
做數做到我kick死哂…愈做愈令我o咀…
所以我決定聽日再做…
而今日M
sta一開場就有五子既VTR…
不過都係頂唔順(我指大把野等我做)…加上又食飯…所以冇睇落去
咁呢…新blog我食飯前都有略略執下咁…
又cop左d舊blog過去…又發現左一d小問題…
需要再研究下…
我都係勸大家唔好對新blog咁大期望XD
諗起五子都為緊佢地既新碟而努力…我都覺得自己唔可以停落來…
(:話說今日有關於新碟既消息~~~)
一齊同我迎接聽日最後屬於我既"嵐にしやがれ"啦…
(:可憐我一次直播VS嵐都未睇過…)
沒有留言:
發佈留言