冇咩邊科特別好
但特別想提既係Eng,LS+Econ
Eng...
唉,其實我又唔算話後悔揀左B2黎做
因為始終個分打折會打少好多
但一來a part又kai左咁冇左五分
二來份卷真係難左@@(:終於似番d出面既lv@3@)
最後喺趕急既情況下亂寫左少少
(:話說我班兩個男仔係全級頭二...
其中一個都係做B2,我同佢差成十分(中箭
而另一個做B1...都係高佢兩分炸)
其實我真係覺得遺憾既...
決定下次有機會既話一定要做B1
因為話哂我都未試過做= =
LS
我覺得還可以的
因為最高分都係9/12(:我就7分
我有嘗到舉多d例子架><
最後令八分題拎五分
希望下次都可以好似咁...最緊要唔好解錯題!!!
Econ
我真係開始佩服sho,點解大學可以揀econ黎讀+畢到業(:<冇特別意思
話說今次測驗係背+計數(:我一早已經話我計數部分係唔太理想
相信今次如果唔係靠背既部分拎番d分
大概都會唔合格-3-
呢課...係我有史以來感覺最唔好既一課...
溫完都可以一知半解既= =
所以今次測驗潛水的說
如果呢課出long quest.既話...一定死硬@@
天呀...我要更再接再厲呀...
唔好再有咁多野纏住我啦
14 則留言:
我嘛⋯⋯⋯Econ情況跟你差不多=3=
話說聽日我又測Econ啦T.T
呢課應該會好d架啦-3-
我地一齊加油啦= ="""""
我11月5日都測econ ..........
大家加油吧~~~
(話說你之前問我幹麼這麼早起身,我想說我才沒有這麼早阿,
大概是時間錯了.........)
嗯嗯:)))
= =唔好意思咧...我會好好研究下點整番好佢@3@
那又不用說唔好意思......=3=(好見外似的...)
YEAH~琴日終於整番好個時間啦~~(又係好kai咁睇漏左@@)
咁...係我冇做好blooger既責任既-3-所以講句唔好意思係應該既....
我今日花左D時間搞個bIog Ge標頭圖片,
順道研究下點加音樂播放器⋯⋯⋯⋯後來發現真係幾煩下⋯⋯T。T
HI~(點解妳可以咁得閒整blog架/.\)
老實講我之前淨係整個banner都整左ok耐
hehe@@""妳終於明白我既苦況咧:(((
個banner 我copy 網上的wallpaper算了.............
D size我到現在也不太懂弄.....
可是我還是會never give up 的>.<
妳睇我呢個都係copy架姐-3-
size真係10萬個麻煩...要好小心好小心咁就位-,-
好彩既,半個鐘內完成...唔好彩就....X.X
岩啦~never give up is the BEST attitude:P~~~
甚麼!??難道你就不能找一張清一點的圖嗎...=3=(如有得罪,還請多多包涵....)
just try together 啦~~~
team work is much better than working alone ,don't you know ?? XD
真係有少少得罪= =
其實都唔算hurt既...但我就係中意呢張圖既朦朧feel>33<,所以先用咁lor-3-
wow suddenly change to English channel.it makes me shocked lor><XD
but I know:PP
..對不起...T.T
不過......更大的問題是細妹妳的"Mercy's blog " 不可以放右一點
....或是放在Aiba 左邊嗎???
總是覺的構圖有點怪阿.......
That's a good things !!Let us chat in English more!!!
Anyway i need to leave home now~~see you after~~~
不打緊吧~我明白每個人都有佢既觀點/意見:))
唔知呀-,-大概啦,大概呢d係我既style啦@3@"""""""
(:有更多時間既話..大概我都會又再整另外一個出來吧?!)
YES~chat in English that we can strengthen our English ability too~
ok~I need to revision too:)
btw don't mind my English is so bad:~~~
發佈留言