星期一...終於close左Yahoo! Blog
原先諗住會喺toilet大喊(:點知冇)
上左床之後諗住聽住aiba既夜空への手紙做臨訓之前既歌
突然想睇番waiyan既留言
點知一睇...真係喊得好厲害
真係好唔捨得+怕冇得再同waiyan咁樣咩都大說一輪
好怕我地既感情會變淡...(:有時我份人就係咁冇安全感
最後差唔多十二點先訓
第二朝番學,成個人冇哂心機
連講句野都冇力講
笑都冇動力去笑
好彩大概開始上堂之後兩個鐘左右
終於笑得番...
嗰一刻,我真係覺得:太好啦
之後
到左依加
心情已經平復哂啦...
以後要加油喺google打blog呀
7 則留言:
雖然⋯⋯減少留言是必然的了⋯⋯(在這留言遠不如Yahoo方面)
不過我大不了email感想給你XD
(話說這裡沒表情符號呢⋯⋯⋯⋯)
做咩細細妹你咁早起身既!?@@
有時無論打blog/留言冇表情符號真係幾冇mood@3@
好呀...哈哈
又是yahoo email 洗版呢....HA HA HA!!
哈哈哈...話說我仲未re番妳既e mail= =sorry
都是閒話家常,不用急啊~~~
哈哈...多謝細細妹~~~
嗯...學妳話齋:悶/無聊既時候可以搵妳ma~~~~
大家咁話啦!>.<
發佈留言