2014年8月31日星期日

你在煩惱什麼???

其實我好想跟住呢個呀sir繼續學埋日文高班佢
不過...應該未必啦...
除非遲d學返嗰陣咁岩遇到個呀sir既時間


第一次比人讚著衫好睇:PPPP
理得佢有冇目的
總之嗰一刻既我打從心底覺得好開心www


一到J既生日
就會諗起暑假就來完T^^^^T
唔好迫我長大啦....


話說琴日嗰兩篇blog打左我差唔多兩個鐘ORZZZ
打字速度仲有待更多既改善:~~~~


我諗..為免自己又唔記得d日文點寫
都係盡量迫自己一個月最少默一次書


20-08-2007  開Yahoo Blog
24-04-2008  開Qooza
09-08-2013  返番Yahoo Blog
28-10-2013  開Blogspot
呢四個日期都係值得紀念既日期~~~
係見證、記錄住我成長既日子
估唔到打blog既日子已經係咁耐~.~(:雖然有中斷過)
所以...咁計我係打左blog七年lor OMG
スゴイ~!!!!!!!


:我地挑戰100 facts(奸笑樣)
:痴線XDDD互tagXDDD
其實好耐之前喺Qooza打blog嗰陣已經好想打一百問
幾好玩咁呀XDDDD


:(怪聲)Jacky bb~~~~
:點呀整估造怪,傻下傻下
:唔傻又點做到你fd呢
XDDD冇錯,我唔傻先得人驚@@


:未見過你喊
:食得__,喊親對我來講都係發生左好大件事,有咩事都希望我唔好喊
:借個膊頭比你(抱抱)
多謝你竹馬:))))


又話溫書最後咪又去打機
放長雙眼睇你讀咩__片返來


我決定最後最後最後比多一次機會呢個人
如果佢最後都選擇無視我既話
咁之前一切同佢發生既事,就當係發左場春秋大夢
我會做返一個齋睇既visitor
其實我都好唔明點解我真心付出對你
你又咁無情對我:(((((((( 


其實細個真係有諗過做一個歌手
我諗d artists同屋企人關係好
係因為佢地之間相處時間唔太多吧
所以屋企人會選擇報喜不報憂
比哂最最最最最好既野佢地


發明星夢呢家野...
肯定有好多人都有諗過:PPP
雖然我到依加有時都仲發緊XDDD
呢幾日都開緊con架我XDDDDD
仲有我到依加都好中意玩和音:PP


曾經諗好有返錢既時候要第一時間去唱K發洩
可惜我都係決定要同竹馬去揮霍wwwwwww
See you tmr:PPPPPP


wtf呢d真係叫失眠???
我都唔知自己到底有咩好擔心...
潛意識既我,你可以話我聽嗎@333@
琴晚睇完24時間テレビhea左陣十二點先訓
然後三、五、七點各醒一次= ="""
根本成晚就喺到淺層睡眠lor= =囧囧囧囧囧囧囧
最後忍唔住(:醒下訓下真係好煩.\_/.)八點起身嗰陣
又唔係太攰
好奇怪有時我訓得少反而仲精神=0=""""


呀我記得上年寫左封信比今年既自己
其實信入面既內容唔係太記得啦XDD
淨係記得keyword有竹馬同嵐lorXDDDDDDD
睇下有咩出我街既我再放上來啦www
(:希望我又唔好睇到喊啦-0-"""")


另外最後喺到分享我既一d小事啦:)))
...返左工之後我更加發現自己係嚴人嚴己type ORZZZ
嚴己就冇所謂啦...
嚴人就...已經改善左好多咧:PP
咁呢...就分享我細個到底有幾嚴己啦=0=
(:都可以話係完美主義既~.~"""細細妹妳已經知左呢件事:]])


>>>據我記憶+mum既講述
以前幼稚園既時候,要喺d方格入面抄詞語
跟住我係明明寫到整齊到連mum都滿意
但我點都要寫完再擦擦完再寫...


最記得係mum話我:再擦張紙就爛啦
我大概諗我嗰時係太執著喺一筆一劃,每一筆一劃好似計角度咁@@
所以只要跟唔住個sample,我就會寫完再擦@@""""""
即使到依加做事都係咁
我都有d完美主義,包括sd依貓、打blog、整banner等等

2014年8月30日星期六

Happy Birthday To J~~~~

おだんじょうびおめでどう~~~J~~


知你為con都付出唔少♥♥♥♥♥♥
Hawaii con都拜託你了m(_ _)m m(_ _)m
お願いします:)))


好開心"Family"入面有你
令page誕生左
(:明就會明架啦XDDDD)


我諗...J應該係嵐入面反差最大嗰個吧??
但正正係呢種反差令更多人中意J~~~


對我來講
J有一個王子樣(:特別係btsw m sta ver.)
有一副model既身形,成日著d衫都好潮:PPP
仲有係...
都幾chok下(:玩kicking sniper既時候...超好笑但又好勁 (・∀・)ノ)
やばい!!!做咩講到我好似一個顏飯咁=0=""""


多謝J加入左做
嵐既一分子:DDD
努力工作既同時都要注意健康呀Mr.Perfect~~~
繼續迷倒更多少男少女既心啦XDDDDD
最後...當然要祝你快d有部新款smartphone啦XDDD
====================================================
========
============================================================
另外正式喺呢到補祝
返細細妹HBD:PPP
我正日已經喺page打左祝福架啦keke
再次感謝妳對我既關懷m(_ _)m
ies好似唔係太幫到妳手sorry:~~~


日本之旅既手信就當係預支下年既生日禮物啦XDDDD
另外(:一定要喺呢到講嗎?!@@真係個怪人= =)
之前既雜誌のおけね仲差$6 keke


最後最後...送上一幅之前Music Day cap既圖...
更年輕既J~~~~

♬如明日太過曬 我要我們留在夜晚

ORZ呢排為左返工同打理個page
懶左打blog~.~


首先要講既係對唔住
Sorry呀細細妹要妳擔心我
原來我既文字中已經令妳感受到一絲絲唔如意既感覺=3=
唉我份人就係咁
唔想fd擔心我或者增加fd既煩惱、憂慮
我就會選擇將心事收埋
等自己慢慢沉澱
冇錯...呢個方法的確可以令個人變得樂觀d
但愈大就愈發現好辛苦
因為有d野一個人係完全負擔唔來
有d野講左起碼都會釋懷d
所以好耐之前我都懷疑自己到底係咪有少少抑鬱@@


呢幾日已經諗定辭工嗰日喺fb到底要打咩status ww
多得呢份工令我知道自己唔係世上最mean嗰個
anyway話說琴日有一個唔同部門既資深"同事"帶埋個女來返工
我一路做野一路靜靜觀察住下個月先十一歲既佢
我真係覺得好唔知點:~~~
一方面覺得佢都有d我以前既影子...
但我覺得自己已經冇左一部分既passion:(((((
但另一方面我覺得依加既自己係迷失左
老實講由上年開始我已經迷失左
好想搵返以前既自己T^^^T
好憎呢種見步行步既感覺
愈來愈發現自己好憎打d冇把握既仗
有一種世界迫我長大既感覺T^^^T


依加既我一諗起前途問題就會忍唔住係咁喊
(:但我又唔係話驚)
好憎d人成日問:第時想做咩?
其實我好想答心底真正嗰個答案
我好想去追夢呀~.~
所以話"趁後生就要去追夢"既道理係一d都冇錯
(:當然唔係做犯法野啦)


講真睇得多TW偶像劇
真係會好想有個白馬王子喺自己身邊
就算遇到咩挫折、開心、要奮鬥既時候
都會想有一個好似湯駿咁既人一直默默陪住
講真得自己一個喺房喊,但又唔可以比人發現嗰種既感覺
係好抽心好心痛.....


見住一個熟識既師妹拖住個男仔(:應該係bf掛)
突然閃過一個念頭:好想拍拖呀(:講真邊個女仔冇諗過:S)
曾經諗過如果要我少幾十件命
但做到aiba gf都冇所謂ww(:@@don't be so kai OK?!)
不過算啦
我呢d係黄金盛女(:<--對!!係盛XDD)典範
又短頭髮
又唔戴+戴唔到con
又高
性格又男仔,成日做d正常女仔唔會做既野:~~
@@同fd一齊做盛女吧啦我(:邊個會陪你做= =)
心靈滿足就算架啦XDDDD
5人でいる  ずっどいる~~~


日文...真係好返好多(:謝天謝地)
我真係要迫自己dict.先記得返哂d日文點寫
希望六年内可以考到N3啦
(:應該ok掛-3-,其實真正得嗰兩年ORZZZ)
話說我已經決定左一考就要考N4...(:廢事嘥錢ma~.~)


我想話我定到條線咁高
妳就無謂challenge我啦
攞來7...
冇料扮四條、又要威又要帶頭盔
威喺邊呀妳
成日犯埋d低級錯誤
真係請妳返來係好多餘lor
叫妳睇日期又唔係淨係睇日期,喺到想"抽秤"我、想邀功
叫妳入樽妳就真係淨係入樽,就唔係睇下個盒架喎
成日要我執妳手尾...冇病下話
(:雖然我都知妳好有病www)


人比人比死人
しょうじき比妳入到ku又點
冇錯名義上好似係叻d既
但咁又點
完全唔覺邊方面強過人
難聽d講句,妳只係一個識討好老師同senior既書呆子
唔好成日話人地藐妳
妳都要諗下自己到底有咩值得比人藐先
一下子推哂全部責任比人係好不負責任lor
妳咁既性格只會害左妳一世
年幼時話可能同妳share我既夢想簡直係天真到爆炸!!!


返工倒數四日...HUSH要好好珍惜+加油
!!!!!!要對道門暴力d keke
Run and I run and I run and I run
The wind on my back now I'm beating the sun~~


其實最近好怕喺屋企睇日劇
因為好怕睇睇下喊而比屋企人發現@@


有時有d得一個人喺屋企既空檔時間都會諗
早知買con碟返來睇啦
不過跟住就諗其實自己要儲錢冇得買(ΘoΘ)
(:好長呀ORZZZZZZ)

2014年8月18日星期一

♪困境縱使再多 也相信一切阻不了我♫

晴女都有失效既時候
見落街返工前一刻個天突然黑哂
即刻話:死啦死啦等埋我呀
然後一直喺行去車站既時候就喺心入面不斷重覆:
求下你唔好落雨住呀,等埋我返工先m(_ _)m m(_ _)m
XDD諗返真係好kai
最後....喺我返工之後
落開既細雨變左倒水@@


愈係做呢d小動作
就愈令我由心底唔中意呢個人
但我一直呢個人係當前輩
唔中意呢個人又好似對佢不敬@@"""
但我又冇做過d咩...
明明自己先講要對人尊重既言論
但總要忽略我....
我真係猜唔透呢個人到底諗緊咩
我諗...過左嗰件事之後就唔會再同呢個人有瓜葛...


我就係嗰種比人屈、誤會都唔會作任何解釋既人
除非件事係真係嚴重到我都不能接受既地步
我確信"清者自清"呢個道理
把口同個腦都生喺人地到
只要自己知道自己所做既事完成對得住自己良心就夠
人地點諗係人地既問題
所以同呢種人解釋都係嘥氣
因為佢已經一早睇你唔順眼


哭呀...我都想將間房變成嵐既主題房
喺fb+wb見到d日本人佈置到成間房超靚✩.✩ ✩.✩
一抬頭天花板全部都係poster♥♥♥♥♥♥
床一個方向入門口一個方向♥♥
完全就到自己既需要XDDDD
不過算啦...香港人均實用居住面積細到X.X""""
我得個書枱位都好應該心足啦!?!?
真係分分鐘日本酒店房仲大過香港一個單位ORZZZZ


冇架啦,同兩個J飯都對寫真絕望
個價真係高到痴線
真係覺得唔值得比個代購賺咁多lor
賣咁貴本寫真咪又係同其他人嗰本一樣
我嗰本又唔係鑲金www
真係覺得分分鐘比個代購賺返一半機票錢X.X""""""


大煲...真係覺得自己呢排為食左好多@@"""(:可能有勞動?!?!)
成日掛住食ww
早餐食飽飽→未到lunch時間已經肚餓→等食lunch→
食lunch食飽飽→放工再食→dinner(:→有時有甜品)
XDDD這是甚麼的生活呀


anyway今晚整芒果布丁~~~~~

2014年8月6日星期三

空。

無聊當有趣
係收左工之後同mum繼續談論同事既時候成日講既用語
真係好唔同
當你聽到一個大人同你講左d似串既似講笑既說話既時候
個心總會有條刺咁
但對住同班d男仔
明知佢係串+玩你
你都會一笑置之,絕對唔會強顏歡笑
唔通呢d都係大人世界既黑暗之一??


發現我返工嗰陣
一方面好專心做野
但另一方面係放空左個腦XDDD
個腦成日都會響起嵐d音樂
Jason既最佳努力獎XDDD
連歌詞都出哂來ww
有一日突然諗到自己既形象都比人係乖乖女咁
跟住就不為意咁諗起"我的乖乖女"XDDDDDD
咁樣好明顯就係花痴上腦吧??


完全唔覺得Jacky bb係26、7歲
扮細?!?!都覺有少少係XDD
btw我覺得佢份人有d似朋友A
講野又係有d傻咁
不過朋友A細佢好多~~~


班妹妹都last day lu
(:其實同我同齡:P佢地講既話題同我平時講開嗰d都好類近XDDD)
住屯門、將軍澳咁遠都要來真係辛苦了m(_ _)m
(:其實係學校安排問題= ="")
有一個...應該第時返學有機會見到掛....
希望有緣再見啦~~~


比個fd問我點解仲唔打宮崎駿展blog lor ww
吧口又成日"浪"過油
拜託唔好再學solomen d野啦
我有好多bf架啦XDDDDDDD


嗯雖然J話唔好做咩宣傳
我都明靠實力既重要性XDD
(:但現實世界係好難單靠實力既ww)
但我都想喺到正式講聲
我同J開左個fb page keke~~
其實開page都係滿足一己之慾:PP
但難得又有人陪我癲XDD
好啦我冇宣傳架
係提及一下炸XDD
有興趣就去fb慢慢搵啦ww
搵唔到再私下問啦XDDD


自從出左Hawaii gds之後
我差唔多日日都睇住本既寫真既價錢
真係覺得好似睇緊股票咁ww
到底呢本野既市場價值可以有幾高呢??
點解呢個世界有咁多有錢人肯比代購賺咁多呢??
以上兩個我都好想知答案XDDD
同兩個J飯都開始寫真無所求= =
因為實在貴到...可以比我食到n餐飯
個價高到可以去香格里拉食餐勁wwwwww


d筋又硬到一個點damn!!!
決定早晚都要拉一次筋(:希望堅持到吧XDD)
另外呢個禮拜都調節左生理時鐘
因為1030冇野好睇lu
索性早d起身
比我平時都有機會用下電腦~~


我認我係受aiba影響而有左一d念頭
例如想染茶色既頭髮
(:話說我d頭髮大個左之後都係啡啡地,特別喺某d燈光下:PPP)
仲有更加想買緊身牛仔褲
(:本身想買好耐,睇完shiyagare既GUTS!之後,
更加想買條紅色既♥♥)

(By 818補打)

2014年8月5日星期二

中国最新用語集の嵐~~


話說...
琴晚見到呢個網都幾正咁
今朝就去cap圖做返個記錄
(:d日文都算簡單...所以唔譯啦ww)



首先~~
當然有嵐喔(:撒花歡呼\^o^/)
甚麼啦= =
其實Mercy真係好x10......倍唔中意aibaちゃん比人話最後嗰個稱呼.\__/.















仲有其他メンバー既:)))
我真係有d都未見+聽過= =
leader~~
(:點解最後兩個稱呼都係咁.....既= =""""不過最後嗰個當然有聽過囧)








sho~~
好多個稱呼呀~~~








nino~~
做咩連小二都出來啦?!?!








J~~
包子...X.X








仲有d係個人覺得幾有趣+特色既...
呢個係咪細細妹成日用架??XDD






當然都有xxx48啦
SNH48 ww







甚麼啦...
真係有人咁叫??
但又好似有聽過咁= =






連呢個都有(:唔知應該比咩表情-0-)


仲有d係生活化d既







哈哈呢個應該冇人唔識啦掛:PPP
(:如果有留意開日本既話,依加tvb都有做緊架:PP)







 呢個我都會間唔中同fd用XDDD







壓軸既呢個...
嵐飯冇理由唔識既keke~~
不過估唔到呢個都有咧:DDD








有興趣既可以去以下呢個網址去睇睇咧:PP
http://www.chuseum.jp/columnTop/glossary

2014年8月3日星期日

DESIRE!!!!

DESIRE!!!!<( ̄ ﹌  ̄)>
點解要滿足自己慾望都咁難
點解我開始變左做一個有錢就身痕既人
真係有衝動,索性一了百了買full set
但要我一次過洗三千幾我真係極度唔捨得/____\
仲有遲d既雜誌攻勢....
我呢d叫攞來煩囧
明明話左要慳返d但又想買wtf
冇料扮四條(>д<)


其實我都好唔明點解要有quota
其實站喺經濟角度成件事都好唔make sense
其實有冇quota d人都會攞來炒架啦
咁有來做咩??
咁樣做可能係想試水溫?!?!定係搞d噱頭??
又或者未出到第二批貨所以有quota??
咁樣做有可能會造成雙輸
買家分分鐘跌落陷阱都未定
跟住買唔到想買既野又會對賣家有唔好既印象
而賣家...一直都覺得係自斷米路
賺錢就即管賺盡佢,唔好做埋哂d小動作ww
:真心覺得飯偶像好唔容易
:係...特別係__  __(:<---唔好開名啦XDD:)))),個心情成日好似坐過山車咁-3-""" 


呀頭話比家用可以培養責任心
我都可以好肯定咁講,儲錢可以培養一個人有節儉既習慣
一致同mum認為呀頭嗰一套已經out爆
Already unsuitable!!!!!!!!
依加d小朋友肯停低企定定聽父母講野都偷笑啦
仲要佢每個月比家用
唔比都得,唔用屋企每一分資源就得
肯定依加d小朋友會離家出走啦
特別係我呢d年紀,開始有丁點經濟能力
係唔聽就會唔聽架啦,鬼理你
令到個小朋友變得反叛就有份:(((((
依加呢個年代
父母同仔女既關係已經要變做朋友架啦~!!!


啋妳係人情,唔啋妳係道理
如果妳再夠膽唔稱呼本小姐
就要求本小姐幫妳做野既話
本小姐真係會串返妳轉頭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
妖妳都起開身啦,又要本小姐做緊另一樣野嗰陣做妳應該做既野
學Marco Ma話齋(:<---睇上腦ww)
尊敬d先叫妳個名,唔尊敬既妳只係臭四
一句講哂本小姐係妳既前輩
唔係嗰d新人可以任妳點
以後冇稱呼既,本小姐唔會再理妳
搬箱卸哂d力比我下話??
我卸返比妳又點話姐?
放樽入盒之後推到d盒咁7下話??
我摺完d盒再亂推比妳又點話姐?
同同事一齊亂推都真係幾心涼ww(:雖然唔知係咪都一樣唔中意佢)
根本我就係咁既速度,都冇減過速,我又唔趕既ww
追到我既咪追lor
唔好比我追到亂推盒比我嗰次咁7喎wwwwww


話說都好多謝喺wtsapp既幾個嵐飯同我講love con偷跑既事♥♥♥アリガトウ~~
其實我本身真係冇諗住睇
但因為實在有想換banner既念頭ok耐
(:話說我除左有買file癮,仲有banner癮ww<--其實兩樣野冇關係XDD)
又見到其他blogger post既圖又幾靚咁◑ω◐
跟住好kai咁29號就周圍問知唔知邊到有偷跑(:明明30號就正式出街ke)
之前睇親既都係字幕版
琴晚+今朝終於down左冇字幕版:)))
終於都完成左滿滿既aibaちゃん♥♥♥ダイスキ~~
做完嗰陣真係講左句"やった"XDDD(:超搞笑keke~~)
瘋狂cap左91頁圖ORZ
夜空への手紙♥♥♥ダイスキ~~~~~~
(:但呢..我down喺電腦睇既話係冇聲@@
要online睇先
有聲...但又會lag
喺電腦睇,個software又會神下神下

但冇辦法之下都要用software睇╮(╯▽╰)╭
就係為左cap aibaちゃん嗰幾十張圖...成件事我就好大犧牲啦ww
但整完張banner出來我係好
滿意既:PPPP)


話說之前fb有個嵐飯gp招人跳舞
雖然好怕係嵐+kk飯Janice話嗰樣野> <
不過我都好厚面皮去R
點知@_@
其實我都唔係超齡好多姐
嗰個年紀反而好應該努力讀書lor ORZ
學J話齋可能怕有代溝ww
不過我真係幾想集齊五個人去學五子咁跳
特別好想挑戰下Breathless同Calling
(:Bittersweet都唔錯,因為有d位都未知點跳囧"")
簡直係運動量超大!!!!!!!


聽日!!!
宮崎駿手稿展去~~~やった≧◇≦

2014年7月26日星期六

MIRACLE デビクロくんの恋と魔法 預告~~~








 






唔夠...?再送多個大頭比你XDDD










  





















好令既夜景...好有Christmas feel:)))


























哈哈呢到太可愛+搞笑+唔知做緊咩
所以用gif表達啦~~~♥♥♥














最高の笑顏♥♥♥














共演既演員仲有...



































































夢與感動的奇蹟愛情故事~~~
Miracle Love Story:PPP
(:我應該冇譯錯既XDDD)



























哈哈唔知aiba會唔會戴eyemask之後就變左呢個公仔呢:PPP
哈哈好搞笑...個"MIRACLE"仲會發光架~~~
(:其實我有少少懷疑過把聲係咪aiba...不過都係唔似XDD
YA HOO~~)























































真係好期待...到底Miracle Boy會點演繹呢♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2014年7月20日星期日

HAPPY BIRTHDAY TO JASON♥♥♥♥♥♥♥♥♥

今日除左係友達日之外~~
仲係Mercy既頭號偶像陳柏宇Jason既生日♥♥♥~~~
(:撒花)


講起上來好似喺打blog生涯都未試過同Jason講生日快樂XDDD
其實我由Jason出道冇幾耐就鐘意佢~~
好記得Jason出道曲係改編自一公升眼淚既
初頭真係唔係太好呢首歌
不過亦都因為咁,令我開始留意呢個人
特別係鐘意佢既歌聲:))))


之前版稅風波、聲帶有事
都令我好擔心Jason咧:~~~
跟住我發現自己心入面
原來由頭到尾咁多年都冇忘記過佢(:妳又表白呀?XD= =""""")
日本之旅既時候
架飛機仲有Jason幾隻碟既歌聽tim:DDDD
我當然把握機會聽d未聽過既歌啦~~
(:sor/___\嗰排係奮鬥期,所以梗有歌係未聽過)


祝Jason身體繼續健康、生活繼續愉快
同gf繼續sweet sweet~~~
希望Jason快d有得上紅館開演唱會~~
我一直等緊比第一次去紅館既機會你架XDDDD
希望Jason快d有得參加返tvb既頒獎禮
拎返最受歡迎廣告歌曲既榮譽
喺我心目中,呢個獎淨係可以屬於你╰( ̄▽ ̄)╯


最後講多次:)))
(^o^)丿HAPPY BIRTHDAY JASON>333333<

終わり:))

ミラクル  ガール is back XDDD


我講過,我唔會再放棄打blog
因為我真係好想記低年輕時期既自己做+諗緊咩


唉,卡住喺呢d尷尬位真係好麻煩
好心快d放結果啦
搞到想執野都有心無力
因為知道結果之後我會更加"的"起心肝去扔哂所有要扔既野


返工真係可以令自己專注,慢慢開始會放低令自己唔開心既事
返工真係一個好好既體驗
你會發現到自己對其他人既態度係仲未練到夠成熟
你會更加發現到"一樣米養百樣人"既道理


:聽唔聽到頭先xx(呀頭)叫我摺幾多個箱呀?
:咩?
:(重覆第一句)
:唔知喎
______,我X !!!!!
發現到d人講野真係幾搞笑
明明淨係自己一個收到上頭既指令,仲要唔記得
反而去問一個專心做緊做第二樣野既旁人

妳冇病呀???
我真係好想好串嘴答返句:下我唔知喎,又唔係我摺
前一日害我中招仲唔夠??好彩呀頭冇話我姐
妳就心涼啦!!!我就?!?!


仲要我做做下野
妳又懶快咁做哂手頭上既野
見呀頭入來又扮哂幫我手咁
我想話呢,呢件事我又中招既話
我一定會拖埋妳落水lor


做野扮唔識就唔洗做既話
咁妳不如快d辭職啦
d大人成日話依加d年青人工作態度唔好
但大人之中一樣都會有害群之馬
所以永遠都唔好做一竹篙打一船人既人:))


:我決定我要變得串d,你當我露出真面目又好...點都好,橫掂仲有個半月就唔做
:岩呀,呢d人唔好對佢仁慈呀



不過返工都有一樣野令我ok尷尬
件事既關係就好比nino同aiba既前後輩關係
姐係我年紀係細過d新人一大截
但喺呢份工上我係一個前輩
有時佢地出錯我真係會有d唔係幾好意思同佢地講(:掩面)
箇中原因當然唔係好似嗰d人咁,鐘意睇人中招咁衰
只係怕佢地會覺得我好多事咁理佢地:~~~
(:不過...另外係咪應該識得尊重下我呢d前輩呢  ̄︿ ̄)


琴晚趁有時間+心情
就了解下應該點規劃下"2020 OF US"
真係好多謝J既幫手:PPP
成晚都麻煩到佢tim(:ke:P)
了解左d package既構造(:?!?!XDD)
真係覺得規劃旅行一d都唔簡單╮(╯_╰)╭
一定要好好好.....仔細去諗
覺得最好既解決方法既係:將d同行既fd分組
一d負責格package既價
一d負責計劃行程
如果唔係負責成個計劃個人(:姐係我?!?!= =)會頭爆@@""""

2014年7月15日星期二

知らない.....誰も

















.
.
.











2014年7月12日星期六

2014年7月9日星期三

運命的な出会い

倒數五日
よかったね~~~終於出左糧,又突破左一個大關啦^V^


另一件開心既事~~~
就係朋友A既生日*~( ̄▽ ̄)~[][]~( ̄▽ ̄)~*
表面上高我一fm
其實我地只係相差四個月零兩日(:XDD都幾複雜下)


話說我地係年宵識既
呢個人係我唯一做年宵嗰陣傾到幾句既人
之後偶然佢既班房同我班房係隔離
所以我就好厚面皮咁同佢繼續r fd la
(:因為我覺得呢段友誼既由來好特別,好想好好珍惜(= ̄ω ̄=))
再之後真係做左fd:))))
多謝朋友A既舊書XDDD
多謝呢餐喺我面完試之後被請既飯(:我初頭諗住搞gag叫佢請架ja@3@)
















































 
話說嗰盒朱古力係日本之旅既手信~~(:係特別版來的:PP)
而呢餐飯...
朋友A話當係我既生日飯,所以佢要請我
(:XDD雖然早左ok多)
而第二張圖上面嗰個大概係...唔記得名啦@3@"""
總之個飯sell既係鰻魚...但其實得好少lor= =
而朋友A係食炸豬排飯...(:以我來睇...係好似一碟碟頭飯XD不過係貴價版)
之後佢又請左塊豬排我食...真係好味架XDD
而甜品係...
北海道3.6牛奶布甸(:又來一個呃人名?!?!)加士多啤梨醬
其實我地都覺得本身個布甸已經夠好味
依加咁樣甜加酸真係ok怪┐(─__─)┌
不過總括而言...個人來講都ok既
d野起碼睇得又食得...(:妳到底係到讚定彈呢= =)


好開心呢餐飯傾左好多關於學校、日本之旅既事
令我喺唔知點解面完試有offer既情況下唔太開心(:可能太早起身囧rz)
變得正常、開心返少少
(:雖然比朋友A話我做港女野,食飯係手機食先哈哈) 


最後再祝願多一次
朋友A生日大大大大大快樂

讀書要繼續加油呀^V^
繼續支持睇日劇呀 (≧∀≦)(≧∀≦)(:特別係五子嗰d呀XDDD)
黎緊我就來要經歷
返,你上年經歷既野

雖然你話睇好我
但個人來講又唔係太樂觀=3=""
總之...一齊加大大大大大油HUSH!!!~~


スクラムを組んでさ  ぶち当たって行け
只要肩搭著肩                  一起勇往直前  

越えられない壁なんかないよ

沒有無法超越的牆壁
     
                                                             ~Friendship---相葉雅紀
-----------------------------------------------------------------------------------
另外都希望去左日本既嵐飯K
冇比個颱風影響到自身既安危同太多既行程啦>333<

最緊要安全呀~~!!!!!

2014年7月8日星期二

めざましテレビ@7/7/2014 - VS嵐2時間SP番宣

見咁耐冇po圖上來/__\
咁就趁上fd屋企玩之前快d整好佢啦♥♥♥
今次cap既又係可愛既相葉ちゃん~~~
同觀眾猜包、剪、揼...


呢個ws既主題就係要宣傳VS嵐2時間SP~~
今次係vs關8咧(:我知好多人都知= =)
相葉ちゃん抽鬼牌要加大油油呀>33333<


話說呢類同觀眾互動既game
我喺日本之旅都玩過一次咁大把
(:不過個答案錯左= =我即刻好可惜咁"唉"左聲...-3-)


:めざましジャンケン...
:しジャンケン...
(:小破音呀>33<超可愛)

























 















哈哈唔知有冇fans睇返片檔嗰時真係跟住來玩呢:PPP

















好喔~~要正經宣傳一次喔:))
(:哈哈偷瞄大字報都好可愛keke)


















哈哈最後都係行可愛風(>▽<)
:一定要睇呀~~~

















好喔...聽日會打朋友既慶生文喔~~~

2014年7月5日星期六

沒有你。那有我

倒數九日
其實...點會唔驚呀,話唔驚嗰個肯定係fake你
只不過我係拋低一句:算啦
個結果基本上都定左-0-
係應該諗下後路要點...


如果有得揀
我會鐘意食蛋撻多d
椰撻好煩,要慢慢o趙爛d椰絲...
況且我係一個慢食既人-3-
所以有時學校帶飯有栗米呢味餸
我會比平時食得更慢........zzz@@
不過唔同既係我鐘意食甜甜既栗米~~~
(:好似兩者唔係好關事呀河?哈哈
總之要明既始終都會明既:PP)


好鐘意熱或吹完頭之後紥all back♥♥♥
真係可以幫手降溫XDDD
不過開住冷氣all back就有d凍@@
因為唔記得有幾多%既熱係由頭散發
嗰時我仲要飲緊凍水╮(。__。)╭ 


其實鼻敏感=花粉症???
根據呢個wiki呢keke
花粉症係隸屬鼻敏感既
姐係花粉係導致有鼻敏感出現既原因
所以叫花粉症
= =咁姐係大概來講我又多一樣野同aiba似
呢排個鼻都唔知做咩
明明早幾日好痕,跟住之前兩日都冇事
但今日又有番事ORZ= =


既然你咁鐘意將我同另一個人相提並論
那就算啦,把口始終生喺你到
你係唔gur我既,我做幾多好事你都會唔gur我架啦
咁點解我仲要理你??點解我仲要在意你所講既廢話??
我第一次亦都最後一次講:
我既世界唔需要有你既共鳴


Jacky bb已經做左我同竹馬之間既話題XDD
好似我做左竹馬派人去公司既針咁
日日同佢講Jacky bbXDDDD


早幾日係咁喺到諗:點先可以最最最窮J遊日本呢???
自從出左嵐學con消息之後
之後就同竹馬話好想去日本...
繼而誕生左窮J遊呢個term(〃。 o 。〃)
(:不過琴日食lunch又洗左四十幾蚊luXD@@""")
唉如果有多d錢就好啦/_____\
我依加係介乎喺尷尬位lor咩事ORZ


(:哭)如果有本事既話我都想做醫生
因為可以幫到好多人...又有使命感
不過可惜我唔係呢方面既材料-0-"""""


唉話說琴晚食食下飯突然間頭痛
鬼叫又要突然間早起身咩(Θ~Θ〃)
一直痛到訓覺之前= =
坐低起身都痛到我癲
跟住今朝起身= =
個頭已經好番好多:))
但到兩邊膊頭好痛= =
搞到我要貼住"nino"來打blog
真係好緊lor咩事= =
今晚真係要繼續早+訓番好d@3@

2014年7月3日星期四

Hello Goodbye(^3^)丿

倒數十一日
真係估唔到有首歌竟然可以講中哂我呢排既心情


就係aiba既Hello Goodbye啦  (≧∀≦)  (≧∀≦) 


ご機嫌いかがですか? 元気にしてますか?

今天心情如何?                  過的還好嗎?

最近忙しくて 会えないけど

最近太忙             沒機會見面

考え過ぎは もう 体によくない

不過想太多     真的     對身體不好
 
深呼吸で   誰も彼もそう

深呼吸一口   無論你是誰


真的...呢排朋友之間都各有各忙

見面既時間自然少左...
"唔知佢呢
排既生活過成點呢?"、"返工返得辛唔辛苦呢?"
有時候我都會咁諗下:)))
返工既返工、喺屋企hea既hea...
所以約出來玩既時間都可以話ok難就


而...嗰樣野對我來講已經踏入左倒數既階段...
不過依加諗太多真係冇用...
我諗
返工既,專心去返工就夠啦
屋企hea既,專心去打機就夠啦╰( ̄▽ ̄)╭ 
橫掂結果都定左= =
要諗既係要諗之後應該行咩路
而唔係不停將自己困喺一個局到
不停咁諗,成績差點算、我咁廢仲點會有行呀?!?!
深呼吸で!!!!!~~~ 


Jacky bb:)
:我學校都有人叫Jacky喎,同我咁上下高
喺我心目中
呢位處女座既住家男Jacky(:XD我真係好鐘意叫佢做住家男)
我直情已經當左佢係我細佬咁
份人直得來又好搞笑
係一個可以傾心事既人:PP


:快d報名參加超級巨聲啦
老實講我淨係想推薦朋友W去join
不過佢又唔想
唱歌仔只係我喺屋企既副業XDDD係興趣


:快d去選港姐啦
:短頭髮好難贏架喎
今屆仲要用錢做招徠,咩事@@"""
咩"身邊總有一個靚朋友"
其實我真係覺得呢句slogan有d hea


嵐學出左ARS下半年既計劃
老實講我真係好想年尾去日本行番轉(:雖然點知唔知明確想行既原因XDD)
不過都係算,由我發白日夢啦
根本都未儲夠錢,又怕撞考試@@"""
另一方面唔講都唔記得
Arafes已經比ABH(:Arashi Blast in Hawaii既簡稱XDDD)取代左
希望下年有番啦/_\
anyway我既目標都係
下年日本加稅前去一次
如果做唔到就2020再見

2014年7月1日星期二

輝く月のように---如明月一般

倒數十三日
喺迎接結果之前既日子都係要返工賺錢



輝く月のように~~~
依加逢星期日睇J2都可以聽到
又係一首meaningful既歌
試過聽到眼濕濕~.~
其實個人來講都有略略留意主唱Superfly
因為覺得佢把聲好厚、唱歌都好夠氣
上親m sta 都會坐定定聽佢唱歌的:)))


um...咁我又做一d小總結啦
--不經不覺已經鍾意左嵐一年
13年5月睇J2 m sta
聽到佢地既Endless Game
嗰時純粹覺得隻舞超型
之後喪喪喪(:下刪n字)煲之後就入左坑
再之後喺暑假就搵番佢地以前d野來睇……
(:其實之前都有留意佢地,因為係m sta常客XDDD
我有專登上wiki睇佢地d資料架)(:面紅掩面中)

然後比佢地改變左我少少啦
更加鐘意笑、諗野更加樂觀
但比以前莫名易受感動而落淚(:汗)
試過捱眼訓去睇sat晚mmsl(:鬼叫第二日冇重播)


--呢一年真係經歷左極多高低起跌
了解左更多關於"朋友"、"友誼"既野
令我更加感激現有既朋友
多謝我個班既同學、朋友比我一種家既感覺我
I LOVE YOU GUYS>333333<
嗰段時期係我個人第二次經歷既黑暗時期
我真係照鏡都覺得自己面目好可憎
對眼係想殺人咁、完全冇左笑容
為左呢件事喊足兩包紙巾
用左一個禮拜時間去諗通
成件事真係發生得好miracle得來又好真實@_@"""


--之後又加入左jpop
交收交收再交收
雖然我都知係敗家
但我依加已經儲緊錢> < > <
從中亦認識到幾個嵐飯
遇上既嵐飯大多都係好nice既~~
而且都幾後生下XDDD
最後特別感謝喺我好肚餓既情況下去交收
用msg聯絡之下我就話好肚餓
就主動話買包比我食既嵐飯C
(:最後我拜託佢買soyjoy算哈哈Thank you~~)
仲有試過同嵐+KK飯傾到1:30am都未訓@_@"""


--同細細妹keep左一年聯絡
識網友既感覺真係好特別keke
由一開始喺blog傾,傾到繼續喺email傾
呢一年大家都成長左唔少呢~~
多謝妳一直以來既包容同支持m(_ _)m  m(_ _)m
希望有一日會見面啦~~


愛を知って輝き出すんだ
因為懂得愛才能發出光芒


人もみんな世界を照らしてく
  夜空の月のように

人們也是如此的照亮世界         宛如夜空中的月光一般

ありがとう  だから   苦しい時には  私の光で守ってあげたい
謝謝            所以在痛苦的時候           想要以我的光芒守護著你

誰かのためになりたい  誰かのために生きたい
想要為了誰而改變  想要為了誰而活下去

きっと、あなたに出逢ったから  生まれ変われたんだ
一定是  因為和你相遇的關係  而重生了

                                                     
                                                             ~ 輝く月のように   Superfly