其實我好想跟住呢個呀sir繼續學埋日文高班佢
不過...應該未必啦...
除非遲d學返嗰陣咁岩遇到個呀sir既時間
第一次比人讚著衫好睇:PPPP
理得佢有冇目的
總之嗰一刻既我打從心底覺得好開心www
一到J既生日
就會諗起暑假就來完T^^^^T
唔好迫我長大啦....
話說琴日嗰兩篇blog打左我差唔多兩個鐘ORZZZ
打字速度仲有待更多既改善:~~~~
我諗..為免自己又唔記得d日文點寫
都係盡量迫自己一個月最少默一次書
20-08-2007 開Yahoo Blog
24-04-2008 開Qooza
09-08-2013 返番Yahoo Blog
28-10-2013 開Blogspot
呢四個日期都係值得紀念既日期~~~
係見證、記錄住我成長既日子
估唔到打blog既日子已經係咁耐~.~(:雖然有中斷過)
所以...咁計我係打左blog七年lor OMG
スゴイ~!!!!!!!
:我地挑戰100 facts(奸笑樣)
:痴線XDDD互tagXDDD
其實好耐之前喺Qooza打blog嗰陣已經好想打一百問
幾好玩咁呀XDDDD
:(怪聲)Jacky bb~~~~
:點呀整估造怪,傻下傻下
:唔傻又點做到你fd呢
XDDD冇錯,我唔傻先得人驚@@
:未見過你喊
:食得__,喊親對我來講都係發生左好大件事,有咩事都希望我唔好喊
:借個膊頭比你(抱抱)
多謝你竹馬:))))
又話溫書最後咪又去打機
放長雙眼睇你讀咩__片返來
我決定最後最後最後比多一次機會呢個人
如果佢最後都選擇無視我既話
咁之前一切同佢發生既事,就當係發左場春秋大夢
我會做返一個齋睇既visitor
其實我都好唔明點解我真心付出對你
你又咁無情對我:((((((((
其實細個真係有諗過做一個歌手
我諗d artists同屋企人關係好
係因為佢地之間相處時間唔太多吧
所以屋企人會選擇報喜不報憂
比哂最最最最最好既野佢地
發明星夢呢家野...
肯定有好多人都有諗過:PPP
雖然我到依加有時都仲發緊XDDD
呢幾日都開緊con架我XDDDDD
仲有我到依加都好中意玩和音:PP
曾經諗好有返錢既時候要第一時間去唱K發洩
可惜我都係決定要同竹馬去揮霍wwwwwww
See you tmr:PPPPPP
wtf呢d真係叫失眠???
我都唔知自己到底有咩好擔心...
潛意識既我,你可以話我聽嗎@333@
琴晚睇完24時間テレビhea左陣十二點先訓
然後三、五、七點各醒一次= ="""
根本成晚就喺到淺層睡眠lor= =囧囧囧囧囧囧囧
最後忍唔住(:醒下訓下真係好煩.\_/.)八點起身嗰陣
又唔係太攰
好奇怪有時我訓得少反而仲精神=0=""""
呀我記得上年寫左封信比今年既自己
其實信入面既內容唔係太記得啦XDD
淨係記得keyword有竹馬同嵐lorXDDDDDDD
睇下有咩出我街既我再放上來啦www
(:希望我又唔好睇到喊啦-0-"""")
另外最後喺到分享我既一d小事啦:)))
...返左工之後我更加發現自己係嚴人嚴己type ORZZZ
嚴己就冇所謂啦...
嚴人就...已經改善左好多咧:PP
咁呢...就分享我細個到底有幾嚴己啦=0=
(:都可以話係完美主義既~.~"""細細妹妳已經知左呢件事:]])
>>>據我記憶+mum既講述
以前幼稚園既時候,要喺d方格入面抄詞語
跟住我係明明寫到整齊到連mum都滿意
但我點都要寫完再擦擦完再寫...
最記得係mum話我:再擦張紙就爛啦
我大概諗我嗰時係太執著喺一筆一劃,每一筆一劃好似計角度咁@@
所以只要跟唔住個sample,我就會寫完再擦@@""""""
即使到依加做事都係咁
我都有d完美主義,包括sd依貓、打blog、整banner等等
沒有留言:
發佈留言