DESIRE!!!!<( ̄ ﹌  ̄)>
點解要滿足自己慾望都咁難
點解我開始變左做一個有錢就身痕既人
真係有衝動,索性一了百了買full set
但要我一次過洗三千幾我真係極度唔捨得/____\
仲有遲d既雜誌攻勢....
我呢d叫攞來煩囧
明明話左要慳返d但又想買wtf
冇料扮四條(>д<)
其實我都好唔明點解要有quota
其實站喺經濟角度成件事都好唔make sense
其實有冇quota d人都會攞來炒架啦
咁有來做咩??
咁樣做可能係想試水溫?!?!定係搞d噱頭??
又或者未出到第二批貨所以有quota??
咁樣做有可能會造成雙輸
買家分分鐘跌落陷阱都未定
跟住買唔到想買既野又會對賣家有唔好既印象
而賣家...一直都覺得係自斷米路
賺錢就即管賺盡佢,唔好做埋哂d小動作ww
:真心覺得飯偶像好唔容易
:係...特別係__ __(:<---唔好開名啦XDD:)))),個心情成日好似坐過山車咁-3-"""
呀頭話比家用可以培養責任心
我都可以好肯定咁講,儲錢可以培養一個人有節儉既習慣
一致同mum認為呀頭嗰一套已經out爆
Already unsuitable!!!!!!!!
依加d小朋友肯停低企定定聽父母講野都偷笑啦
仲要佢每個月比家用
唔比都得,唔用屋企每一分資源就得
肯定依加d小朋友會離家出走啦
特別係我呢d年紀,開始有丁點經濟能力
係唔聽就會唔聽架啦,鬼理你
令到個小朋友變得反叛就有份:(((((
依加呢個年代
父母同仔女既關係已經要變做朋友架啦~!!!
啋妳係人情,唔啋妳係道理
如果妳再夠膽唔稱呼本小姐
就要求本小姐幫妳做野既話
本小姐真係會串返妳轉頭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
妖妳都起開身啦,又要本小姐做緊另一樣野嗰陣做妳應該做既野
學Marco Ma話齋(:<---睇上腦ww)
尊敬d先叫妳個名,唔尊敬既妳只係臭四
一句講哂本小姐係妳既前輩
唔係嗰d新人可以任妳點
以後冇稱呼既,本小姐唔會再理妳
搬箱卸哂d力比我下話??
我卸返比妳又點話姐?
放樽入盒之後推到d盒咁7下話??
我摺完d盒再亂推比妳又點話姐?
同同事一齊亂推都真係幾心涼ww(:雖然唔知係咪都一樣唔中意佢)
根本我就係咁既速度,都冇減過速,我又唔趕既ww
追到我既咪追lor
唔好比我追到亂推盒比我嗰次咁7喎wwwwww
話說都好多謝喺wtsapp既幾個嵐飯同我講love con偷跑既事♥♥♥アリガトウ~~
其實我本身真係冇諗住睇
但因為實在有想換banner既念頭ok耐
(:話說我除左有買file癮,仲有banner癮ww<--其實兩樣野冇關係XDD)
又見到其他blogger post既圖又幾靚咁◑ω◐
跟住好kai咁29號就周圍問知唔知邊到有偷跑(:明明30號就正式出街ke)
之前睇親既都係字幕版
琴晚+今朝終於down左冇字幕版:)))
終於都完成左滿滿既aibaちゃん♥♥♥ダイスキ~~
做完嗰陣真係講左句"やった"XDDD(:超搞笑keke~~)
瘋狂cap左91頁圖ORZ
夜空への手紙♥♥♥ダイスキ~~~~~~
(:但呢..我down喺電腦睇既話係冇聲@@
要online睇先有聲...但又會lag囧
喺電腦睇,個software又會神下神下
但冇辦法之下都要用software睇╮(╯▽╰)╭
就係為左cap aibaちゃん嗰幾十張圖...成件事我就好大犧牲啦ww
但整完張banner出來我係好滿意既:PPPP)
話說之前fb有個嵐飯gp招人跳舞
雖然好怕係嵐+kk飯Janice話嗰樣野> <
不過我都好厚面皮去R
點知@_@
其實我都唔係超齡好多姐
嗰個年紀反而好應該努力讀書lor ORZ
學J話齋可能怕有代溝ww
不過我真係幾想集齊五個人去學五子咁跳
特別好想挑戰下Breathless同Calling
(:Bittersweet都唔錯,因為有d位都未知點跳囧"")
簡直係運動量超大!!!!!!!
聽日!!!
宮崎駿手稿展去~~~やった≧◇≦
1 則留言:
個banner真的不錯啊細妹
我想妳知道我昨天都幹麼去了,
買完本聖經一開始我也 feeling不大
後來才越看越喜歡
其實你買 full set散不散到貨??
我有點擔心呢⋯⋯⋯
還有祝你明天have a nice trip!!
發佈留言