2014年1月30日星期四

Happy Lunar New Year~~

ヒヒ—ン~~~

首先祝大家新年快樂、身體健康、龍馬精神…
青春常駐XD工作順利、學業進步



老實講我到依加都未感受到農曆新年個氣氛…
(:唔知係心態問題定咩…@@)(:不過我已經aiba咁上身...ok hyper
*&lt:-P 太好了!~)
um之前都講左嗰件事…
因為我唔太中意不辭而別
真的…下呢個決定係有難度既…
但人始終都要為自己打算一下…

而banner係sho生日整既…
整左個幾鐘左右…同之前都差唔多時間…
呢個難得真係整到令到我滿意…
可能因為抱住短期內last一個既心態…
而且決定左要整番個令既…

另外
終於踏出左勇敢既一步睇番自己表演既片啦...
(:我之前真係過唔到自己嗰關,仲驚過睇恐怖片@@)
原來都唔係自己想像得咁唔好...

最後
就獻上我自家插花既近鏡、自家佈置+呢份咁正既新年"禮物"(:我自己比錢架>3<XD)
感謝交收既人~

(:當喺行年宵聽到mum話係滿天星既時候

我心入面已經好想買♥♥
因為...諗起bittersweet入面既aiba ma~~)



















再一次祝大家新年快樂~~~*:O) 小丑*:O) 小丑

ヒヒ—ン~~~

Momerable DAYS

在高小的時候
因當時正是打blog潮流興起的時候
我當然二話不說便開了一個


到後來另一個blog興起的時候

我又轉了我的落腳點
但每逢長假期的時候
關於那一個blog的記憶又會浮現…
經過一段長時間後
慢慢打blog的心思也沒有…
直至喜愛了他們…
之後我再一次重投以往的blog的懷抱中…



發現自己真的太久沒有回來了
版面設定、字體顏色也弄了一大輪...
逐漸踏上軌道
逐漸近乎每一篇blog也有留言出現
逐漸關blog的消息也愈來愈接近


那時的我真的不太甘心,也有點無奈
三思過後
決定了和大家普遍開新blog的位置去開
因為我不想麻煩有機會到這裏閱讀和留言的人…



開了新blog後
感覺和大家的距離又近了一點
但生活上令人不開心的事也隨即接二連三發生
包括我自己、同學及朋友…
這幾個月來大家也承受了一定壓力
而我則選擇不打blog
因為有時候我真的發現這是何奇地浪費時間
但我又因他們的最新消息或留言而心軟下來…



由一開始踏上喜愛他們的路
我已知這條路絕不易走
人們的有色眼鏡、難聽說話一定要好好承受
而且需付上300%努力去好好維持blog中的正常運作


感謝在我剛喜愛上他們,所遇上的blog主
真的
到現在,我真的感激如果沒有遇上她們
大概我也不會有心情、動力去重開和繼續打blog、製造banner


然後感謝協助、鼓勵過我的人…
沒有了這些人…大概難以度過一個又一個生活上和blog上的難關
還有感謝有來看過,有或沒有留言的人…
真的沒奢想及考究過留言及閱覽人數會有多少…
感激你們…我真的會好好努力…


最後…
我決定了要在這時停下一步了
我要好好為自己打算…
像一感激的人對我說的一番話:你要讓任何人都知道,即使喜歡偶像也會努力…
是的...我會透過繼續聽他們的歌,從而付出更大更多的努力
Even though she will disappear now
she will appear in a brand-new day,has a brand-new thought

Bittersweet aiba特集












2014年1月27日星期一

Bittersweet MV(3)

last啦...呼~
我都飲完野lu:PP

都係嗰句...有d重覆左嗰d就唔cap lu...

(:真的各取所需...呢個一開頭已經有幾秒既leader大頭+last nino shot:P)


























細細妹正呀喂XDD














------------------------------------------------------------------------------------------------
觀後感:
其實我覺得個feel唔錯…
朦朧+襯番bittersweet封面秋天既感覺
仲有英倫風(?)既火車~~

不過我會覺得個mv唔會咁掛…
明明首歌係跳跳紥咁...
個人認為可能呢到只係首歌bitter既位
見喺火車既aiba+sho+J傾得咁開心...
希望個mv會變得開心d啦=3=

一陣終於同人夾到期
去睇第二次向陽~~YEAH~
喊餐飽XDD


P.S.大家要保重身體呀~~黎緊好似話暖番@3@

Bittersweet MV(2)

第二個ws~~(:我分唔到邊個打邊個...所以由得佢冇名啦= =)
有d重覆左嗰d就唔cap lu...

(:邊食飯邊開工-0-)
















真係...大家都若有所思咁...
?.?到底諗緊咩呢?????


























好有feel咁♥♥
















WOW~~














唔知等緊邊個呢♥♥~~














鼻血流光光>333<
(:喺電視睇不得了> <會跳制XDD)


















e..邊個來呢??
哦...原來係... :DDD
















唔知傾緊咩呢??
btw大笑aiba~~正:PP














同上一個一樣...都係望出面
不過唔同人咁解....