2014年1月11日星期六

My Turn

終於...我又潛完一陣水
又可以略略講下自己野啦*[-( 不跟你說!*[-( 不跟你說!


呢個禮拜
學業異常地繁重
異常地又有d問題出現
特別係
話放新年假第一日就要番去補課(:心諗咁就唔係叫放假啦.\_/.)
我已經將呢件事睇成係
填鴨式教育既終極版(:自嘲一番-0-"")


另外
本來已經病得七七八八
最衰我又少左飲水...
唯有再加油啦-3-
食藥已經食到我個人冇哂動力
連覆email+留cm既力都幾乎冇哂
上堂...3日maths堂都有訓過(:我知衰啦*:(( 嚎啕大哭*:(( 嚎啕大哭)
琴日自修諗住真係做自己野...
點知到最後都係去左訓覺...
我真係未試過食藥食到咁頹-,-唔好講笑@@

 
琴晚...tc完左之後
搵左朋友w去食dinner+買生日禮物比fd~~










張相其實得有冇V既分別XDD
好味既udon~~*:x 愛意*:x 愛意
(:成11:30先留到屋企X.X實比人打死@@)


最後
講下tbb ver.既mssl
其實上個禮拜已經知咩事
當然第一個反應係o啦
點解可以cut成咁?!@@

仲諗緊好冇近乎捱通頂咁睇...
不過後來發現左...
第二朝要去考試...九點要考咧!!!
所以...我都係等片檔啦*:(( 嚎啕大哭*:(( 嚎啕大哭*:(( 嚎啕大哭
不過有一樣好既係...
可以同竹馬一齊加油~~
FIGHTING~~~


希望
我遲d可以再上來打blog啦...
(:還我時間*=(( 心碎了*:(( 嚎啕大哭*:(( 嚎啕大哭)


P.S頭先大約
九點發現左有mssl既ad
不過近鏡既只有sho+nino+leader@3@

1 則留言:

Unknown 說...

這是HK才有的上班式教育才對吧??
反正遲下高form連暑假也要回校補課的了.
病了要好好照顧自己才對喔~~~
(雖言我有時身體好得7788也會忘了吃藥:P)
....我很久沒吃拉麵或是烏東啦(號哭中...........)
說回來就是那次mssl樣我對TBB徹底失望,
然後就忘了昨天的mssp ,
好彩五子還未上.........
(那你的考試怎麼樣啦@o@??)

發佈留言