2014年1月12日星期日

劫後餘生

今日...又見到自己既渺小啦...
不過係另一種感覺*8-| 眼珠轉*8-| 眼珠轉


話說今朝去左考試
真係覺得校內lv唔及出面*:| 嚴肅*:| 嚴肅
我真係未試過見到成版都係長題目lor...唔好講笑@@

個人認為呢d野
真係有需要而又冇錢既話
真係做一次已經夠哂驚嚇@@
為既都只係試自己lv姐(:可能有人話買個心安...咁我冇野好講:~)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
如果真係要我講
上次到底同今次有咩唔同呀.....
上次...係對自己一直以來既生存方式覺得驚訝
而今次...係為自己既lv低而感嘆(?)之類啦...

我...都唔知可以點呀:(((
的確到依加我都係覺得好迷惘
都唔知我跟住可以點做...
依加每一日都抱住見步行步既態度去生存*:-&lt 唉...
(:其實某程度上我都覺得d老師都係咁@@)

不過更大同更更更大
(:下
刪n字)既劫都未到*:-& 生病了*:->~~ 恐怖*:-& 生病了*:->~~ 恐怖*:-& 生病了*:->~~ 恐怖
(:聽日測驗的說-3-""")

1 則留言:

Unknown 說...

其實......你考的是甚麼科阿??
令我有點好奇.................
我對自己的水平倒是覺得,永遠不會是差的,
卻也永遠不會是突出的......
抱著這樣的心態,我也不知該放棄還是努力好啊...............TwT
(一想到明校和那些高分低能的人就覺得自己的成績永遠也不會好得過他們
雖然心中很不忿他們很多都是生活白癡)
還有的就是我根本不知現在的中英文究竟在幹甚麼,
尤其是英文,甚麼skimming 和scaning 簡直就是廢物,
小組討論甚麼的有人這樣說話才顯得低能,
偏偏要學這些真的不知學來幹甚麼,這才是填鴨阿!!
(對不起,好像說太多了....=W=)

發佈留言