雖然鐘意左嵐之後令我有所改變
但依然嚴重懷疑自己唔識點同人溝通
到依加都揾唔到一個正確嘅balance去同唔同人溝通
雖然好想融入日本人既圈子
但覺得太複雜啦╮(╯_╰)╭
每個國家/地方嘅文化係冇辦法霎時令我呢d外來人明白
除左正常嘅雅紀飯
唔會有人明白我對佢嘅執著
點解香港嘅雅紀飯咁難識嘅
我真係都依加淨係識左一個囧
父女戀真係笑死
我就覺得兩個互相擺大家上枱搏宣傳
選港姐嘅人其實大部分人都...
成班都發明星夢
比我真係唔鐘意比人咁樣評頭品足
行條咁嘅路做明星
死啦
我發覺鐘意佢地耐
就會做呢d白痴行為
就係作出一d比較
唔係嘅~
同時都令我反省我既人生到底做過d咩,同比我自己發掘返我自己係點
如果計我喺學校同喺坊間學既野
我有學過興趣班(珠心算、學整野食、學整d手工野、功夫(?)、(好似畫畫都有w)、
游水、跳舞、古箏、補習班、日文、結他
其實原來我都學過幾多野XDD
如果問我對邊樣野最有信心,大概係游水啦XD
不過我呢個年代...完全同依加d小朋友脫節啦...依加d小朋友完全係神=_=
姐係呢
有時又唔可以話用幾多錢去睇穿一個人
雖然某程度上係事實嘅w
但同時我都覺得
會唔會係自己牽掛得太多野呢
如果冇鐘意咁多野
我人生既遺憾會唔會冇咁多呢
總括而言係
我未揾到一個可以同我上刀山落油鑊嘅朋友
大概呢d就係怕生保嘅缺點(?)
よかったね
我覺得嗰班人開始喺我嘅記憶中消失
慢慢我就會唔記得呢班pk
但佢地對我做過嘅事我諗我一世都會記住
要set一段長時間唔好睇佢地fb先呵呵呵
沒有留言:
發佈留言