2013年8月31日星期六

My's say FIVE

話咁快...就8月31號啦...
聽日...知咩事啦:(((

志村動物園冇得睇/.\
為左今晚留d精力睇Arashi

所以有篇諗住今日打埋既就...



其實聽日對我或者同時係aiba fans先係最幸福
一日之內有三個Arashi節目

雖然屋企人會去睇ms hk@@不過都係嗰句啦...知咩事啦:(


好啦...
最後講下依加我做緊咩啦...
就係
Arafes 2013個logo落筆記到啦@@
祝我好運...

24時間テレビ Part 4之feeling

其實我睇到最後真係喊左(:不過都冇理由唔喊啦)
說應該係屋企人
訓哂...我終於可以爆啦...就爆左啦...
最後真係...可唔可以唔好咁恐怖@@

同埋之前都有睇d預告
梗係覺得
當佢地一家人聚埋一齊就會有野
發生
呢個感覺係我睇成套劇都係"形"住既


同埋
呢個
劇真係好多食野場面...
次次都見leader大啖大啖咁食...
但佢又話要做好個角色而keep fit喎
咁咪姐係害左佢?!
真係我睇睇下都會諗,又係食野場面?!
另一方面
呢套劇真係會見到leader喺平時見唔到既樣...
但其實我係第一次睇佢做戲@@

覺得佢演技唔錯...有一幕講講下真係谷到眼淚
而關於話睇呢套劇既承諾呢…
因為屋企人放假…所以冇得睇lu


btw其實執完第一批圖已經有d想喊…
聽番breathless先平衡番~.~

P.S.aiba...幾時到你呀><

2013年8月30日星期五

My's say FOUR

好啦...我又打左四篇啦@@

好...跟住就要講下Arashi啦
(:唔知點解,好自然就幫佢地左個簡短名>Ars,
哈哈...應該喺我手機打咁樣會快d,人地又易明d...所以喺手機都係咁稱呼佢地五個
)
首先要講既係,又係我無聊得滯而諗到既
其實五子
同我既年齡距離係大哥哥同年輕舅父之間
所以感覺有啲奇怪+
矛盾…兩頭唔到岸
不過我情願佢地做我大哥哥...因為感覺上好似close d

(SOR...我係知有d無聊+kai...唔好打我...原諒我啦)


好...跟住正經既...
話說琴晚執執下圖…去睇左五子喺24時間テレビ既跳舞部分…
(:雖然Crazy moon我係未聽過@@)

但都係最高咧…



睇黎我睇五子跳舞嗰時…真係幾中意睇竹馬兩個
第一個留意到既就係nino,佢d locking真係殺死人…跳得超好超正…
第二個係睇aiba,佢d s腰都係殺死人…d筋超柔軟><佢d locking都唔錯架…
同埋以佢咁高黎講仲跳得咁好睇真係…
(:因為我成日覺得自己跳舞唔好睇…
可能就係差咁份自信…雖然我唔係佢咁高-,-...)

之前睇到一篇報導話aiba唔太舒服… 

連飯都冇食多啖,所以我喺睇段片既時候…
不自覺都握實左對手…因為真係緊張…唔知佢同五子會點…
講真…捱左成日冇乜點好訓過…加上可能野都唔係好食得落…
仲要連續叫佢地跳三隻舞…仲要係跳得齊同好,真係有難度…

真係…我覺得同平時既佢地冇咩分別lor~(:可能呢啲就係經驗
)


而最後群舞真係好型…又睇到我起雞皮…
個人認為Monster呢首歌大體黎講都算易上口…同埋隻舞都算ok易學…
(:唔知
邊個今日試下一路跟住跳+一路跟住唱完之後索氣呢?)(:真係老啦...)

btw唔講唔知…我原本係同nino一樣都係左撇子…不過mum話方便教我寫字先用右手@@
我就話你應該訓練我兩手並用呀嗎(因為話用左手既人創意係多d)
不過依加我隻左手都可以做到好多野…揸筷子夾餸,拎羹飲湯,打msg...
我亦都相信係學結他之後…令我左右手協調左唔少,幫左左手升lv咧XD


P.S.聽住Monster打呢四篇,真係令我冷靜番同開心番...呼...
仲有我覺得Monster mv幾時睇都係咁正架>3<
首歌簡直係可以長興

My's say THREE

作個補充啦...其實頭先睇左詳情既...不過佢好多野都係9月2號先出...
所以...未有咩對策住@@
不過話咩如果申請左資料備份既人
頁面將會進入唯讀模式,姐係冇得再打...


所以我會盡量撐到10月29號既-,-

唉...唔好再講呢d衰野住
開心番d先...



首先講下個blog
哈哈…係咪好似轉左成個blog咁滯呢?!…變左橙色~
(:作為嵐既第六人當然要有
代表色啦…自戀到爆…)
同埋咁岩今朝發現左fb有齊
<(:開始玩野啦XDD但都幾好玩~)色既bannerXDDD
我一定會轉架啦~~(:廢事再咁高調
)(:其實之後再睇真d先
發現d係....)


至於點解要轉blog顏
呢…係因為想整頂頭個banner好耐…
(:多謝Tsubame啟發左我
)咁成功整左之後…見佢好似係橙色做主調咁…
我咪轉哂成個blog既
lor…點知又比我呢個電腦白痴搞掂左keke


同埋唔知點解
好似
橙色就一早已經喺我潛意識存在
例如我當初揀左橙色耳筒…要橙色磨菇頭
(詳情請睇傻仔遊記一)
之前又
左支橙色
好似真係注定我係要做橙色代表!?


P.S.
但其實橙色本身唔係我既愛好色XD
其實本人中意暖色系…細個中意紅色,依加就中意埋紫
<(:好似唔係暖色系黎架喎-,-)
我會好好試下愛下
橙色架啦...哈哈:)


另外今朝睇左d blogger去日本朝聖(:
XD好嚴重咁講到…)
我的確比以前更想去咧…
好想體驗下五子生活既環境…
<(:咪姐係朝聖...傻仔...哈)
不過首先要學番好d日文先lor…

同埋要有$$$$$$$$$$$$.....

J---お誕生日おめでとう

唔理咁多...一定要打左呢個先

お誕生日おめでとう
~~

Jun
さん



















(睇你何奇地chok?!XDD)


Yo,點呀J,三十歲啦噃(好惡既問候)


認真…雖然Arashi入面唔係最中意你…
因為有你…先有完整既Arashi
感謝你成為Arashi既一分子…
比Arashi既努力我地睇….

J,頑張ください…



繼續
chok比我同大家睇XDD
btw你真係好高@3@


P.S.有朋友係中意你…



好啦...最後整多張chok張圖啦XD











2013年8月29日星期四

My's say TWO

呢排有感自己有太多野想打…但礙於我係一個打字白痴…都係會喺手機打左先…
呢三個係琴日中午打既...


(望住窗外既藍天…聽住Hero黎打…)換手機
其實真係有d唔開心,我完全冇諗過係為左要虛榮感先要換
想換原因一:因為第時報d咩course人地都可以透過wtsapp比我…而我又可以即時知
原因二:因為
手機已經冇咩位…


因為聽歌係我生命既一部分…呢個問題已經係嚴重到我已經要del野先可以down到wtsapp
所以係連入歌都已經有難度…
我明…留番d錢來讀書係岩…但我都有我所堅持既野...
況且經過琴晚既事…我更加要覺得係要靠我自己來換電話…


同埋電話舊電已經過左期兩年半@@

講真…我係有諗過如果要成班朋友夾錢,而我自己又出埋一份既話…究竟要幾多錢…
不過都係算…我會靠自己努力
除非我轉用上網plan,一係睇下個平價i phone係咪真係出之類,一係好傻仔咁等天降橫財


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

另外
多得Ethan
呢幾日可以狂煲aiba d solo歌+Arashi既歌…今次要講既係friendship
上晝睇左佢喺07年既演唱會上面唱既片…
心諗呢首歌做咩要跳咁多舞,d舞步仲要好密…搞到佢都冇哂表情咁滯…
不過間奏嗰段舞係幾正既…雖然初頭見到有d唔齊…
但我覺得如果唔跳咁多…可以更加能夠發揮到佢自己

嗰陣佢仲係長毛飛...haha

另外我都聽左Nino版既
二胡版friendship…係sad d...
但我都係中意aiba嗰個版本多d(:過其實
兩個係唔同style@@)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

由於岩岩加入嵐fans呢個大家庭…所以成日都覺得自己好孤陋寡聞…請大家多多包涵…
(:我都知係遲左d講架啦)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好...番番黎現實...
諗住今朝爆破,所以手機較鬧鐘,比佢爆嗰個時間較早左五分鐘
點知岩岩先爆wtf...
我真係覺得好精神受害...都唔知住下面既人係點忍/.\ /.\


仲有上面提過既入歌問題...琴晚又去入歌啦喎...
我用左五首歌去交換,先入Arashi既三首歌...呢個咩世界呀
搞到我呢排入歌都好似割愛咁...真係好難揀要割咩歌好...

P.S.距離J生日仲有1日(:估唔到中意arashi之後...第一個要我講生日既竟然係J)

My's say ONE

因為琴晚有d事而醒左…所以就去睇左Tsubame個blog(:應該係頭香)
發現左OMG,竟然冇VS嵐做…難得我今日休息…
不過唔緊要啦…
經過24時間テレビ …係應該比五子好好休息,恢復番多d體力既…
(:超勁喎...由
凌晨兩點幾去到今朝近七點已經有81個人睇過)


最近對一位網誌留言者(?!我都唔知點形容XD)認識多了一點
她係升中四既…其實中四離我已經係好久遠既事XD@@但再度令我諗番起當年既心情…
雖然嗰陣有少少既唔開心…因為再冇得同朋友同一班…
但我嗰時係咁不停同自己講…唔緊要啦…去第二班可以識多d朋友…擴闊社交圈子…
同埋最重要係…呢條路我係為自己而揀,而唔係受朋友影響
的確我係識多左朋友…同埋個人肯講野左
...


點講呢…其實我覺得呢兩年來都係半hea去過…
因為雖然我比人感覺係讀書feel,但出來既結果已經開始慢慢同我+所有人對我既期望唔同
講真…我
梗係唔中意唔唔想自己繼續咁墮落落去…
因為我都覺得自己係完全可以做到…只係差有冇嗰份恒心
其實有時成班好多人都係@@,搞到我極度冇mood
但其實我地係互不相干…你係有心既話…佢係點都動搖唔到你…


另外其實我都幾羨慕呢個
留言者可以喺人生中咁早既階段識到五子…
我相信佢地會係力量泉源之一…一直驅使自己去努力…
我唔想好似中一嗰陣咁樣咁迷失…
因為我+竹馬轉唔轉校…同埋其他野…搞到我個人嗰時係勁黑暗…諗野好負面(:純粹得我自己知)
到依加諗番起...我都唔係好記得嗰時諗過d咩(:其實成件事都發生得幾係一個謎
...@@)
總之留低既印象係黑暗



我唔知呀...其實我唔應該係一個咁迷失既人@@


關於我係一個咩類型既人
"看你的留言內容…感覺你係一個開朗既人"(:取自Tsubame blog回覆)
為左呢句野…
我呢兩日問左五個fd…其中有兩個(:1b1g)係識左我五年或以上(又走去問竹馬)
佢地都覺得我係開朗…因為會講下笑…竹馬仲話我我講野係得意到,會令人想同我變得更加fd

而另外嗰三個(:2b1g)呢…一個應該係識左兩三年到…又唔解釋…

一個識左兩年既話冇喺開朗呢方面諗過我…如果要佢諗一個開朗既人既名…佢唔會諗到我…

一個都識左兩年
(:可以陪我癲既fd,其實今年先真正開始熟XD@@),話我係半開朗type


咁其實呢…我都覺得自己係開朗type(:經人咁講之後@@)
唔知…可能我真係比平常我呢個年紀既人,面對同經歷過既人+事多d...
所以整到我自己有一個咁既心…同樂觀既諗法…
至於竹馬(XD你又有新名啦)既講法…我就覺得自己講野冇咁大既神奇魔力…
始終我係慢熱type,普通人係好難開我個口架…
(:而且開朗呢d野...係冇得從表面睇出黎架...)


我知...為左一個唔識既人既一句說話就咁大反應係幾kai
但都要多謝你,比左個機會我去了解我喺人地心目中既形象

多謝你提番我...我係一個
開朗既人多謝你:DD

(:我知題目個grammar係錯架啦...純粹想玩下野)

2013年8月26日星期一

What happen?

唔得= =今日都係唔係幾元気,所以冇搞cap圖既事...
呢2日好似睇到冇左個人咁...-兩邊膊頭為左cap圖搞到好痛
(:證明我係一個幾咁
易緊張既人-,-)(:冇法,唔想miss左Arashi個令仔樣)(:依加又痛番)
-坐到pat pat痛@@(:星期六直情痛到冇辦法平訓)
-同埋cap圖始終好傷眼...嗰日驗完眼咁快去睇咁耐電腦



wtf我竟然miss哂今日所有,有Arashi既節目,最衰冇好好記低個節目表

(:簡直原諒唔到自己)


聽講leader做既24 時間テレビSP劇"今日の日はさようなら"已經有字幕...

OMG真係太強勁啦
!!!
望可盡快自己一個睇到啦...因為有埋字幕我一定喊
(據說最後我終於忍唔住喊左,因為嗰陣屋企人訓哂= =)


sho鋼琴伴奏
因為唔滿意自己表現而喊



我覺得自己好似上過台表演之後,對表演者多左份了解+敬佩
首先
喺到比大家睇下我打左句咩喺人地個blog到:
 
"喺台上,好多因素會影響到自己,而自己會好似變左第二個人咁...
姐係有時連應有既自己都會唔見埋...""(:呢句野簡直成熟到爆都唔知咩事)
雖然我冇睇到sho呢part...但我覺得上到唔迷失或唔怯係好難@@
仲要係彈樂器...(:唱歌都話有4個人"come"住自己...出醜都冇咁覺...)
但樂器既話...彈錯就超覺

到左嗰時,你只可以希望自己盡全力去完成整個show...


我明...你就好似背負左成班學生既希望咁
令你喺工作以外都背負左好大壓力,但我覺得太多啦...
諗下...你已經完成左班學生既願望,加上你已經打動左好多人既心...

所以
shoさん 元気出してください
(又成熟mode- -)



好啦...聽日我應該都喺到架啦@@

2013年8月25日星期日

24時間テレビ AFTER

みんなお疲れ様です


先喺到短短交代幾句…
總之大家辛苦哂…(執片,配字幕,執圖,打Blog etc)
其實我有d慚愧冇睇Arashi入場…(嗰時好似係Lag左)
原來佢地第一首唱Love rainbow lor,等我之前仲諗會唔會唱呢類型咁sweet既歌

btw我又墮入左cap圖呢個旋渦…遲啲將24時間公仔一齊放埋上黎:~


岩岩睇完
大島跑完88km...真係好開心:P


P.S.大家有冇通宵去睇
24時間テレビ呀?
我就冇啦@@因為真係眼訓+有d悶嗰個環節@3@

2013年8月24日星期六

力强く

琴日驗完眼..係冇事架…(:要放大瞳孔,搞到極度怕光…睇近野好辛苦...)
但其實都縛懵開左陣電腦(:諗住睇M sta,但其實隻眼都有少少唔舒服,成晚都覺得好似怪怪地咁…)
點知咁啱比我見到aiba(:無限個有緣XD)cop左幾張相…真係覺得aiba個con好反光XD
不過後尾冇乜睇M sta…因為幫fd搞24公仔:~~

Arashi Time~~
我諗我大概係傻左…琴晚聽Love so sweet,竟然閃過一絲想喊既念頭…(:omg我真係痴左線?!)
呢啲野…有定心理準備就差唔多架啦XD,但我都
好怕屋企人以為我傻左…做咩無啦啦喊etc
不過我期待既係:
到底睇一個語言不通既國家既慈善節目…佢可以有幾感動到我呢?



やばい...原來24時間テレビ係做咁耐架...
(我之前一直都搞錯左><好kai呀...仲諗住何來24小時呢)
真係辛苦死d artists lor

(
:雖然聽日下晝番到屋企仲有得睇...但我都有d唔開心心痛死我啦 )
五子加油呀…
"台上一分鐘 台下十年功"呢句野我完全明白架
知你地喺呢個show付出既時間唔止24小時…加油呀...
盡量去享受呢個show同大家比你地既支持啦>3333<



真係要講番句
"みなさん 一生懸命  頑張ってください"


P.S.我真係覺得
24時間テレビ已經賺左好多gimmick(:日本人d頭腦真係好勁…好鬼有情趣架姐XD)
你試下揾個公益金黎搞呀:~我諗佢個號召力始終冇呢個咁勁囉…
Leader真係…唉都係專業既…本身唔肥既佢仲要節食配合番個SP劇角色…要好好保重呀…
跟住Arashi既大事大概就係J生日、Arafes同巨蛋巡迴演唱啦掛…


我又要
犧牲伽利略啦...對唔住><

2013年8月23日星期五

24時間テレビ(1)




















(らまけけむかかみ)

哈哈...岩岩上左去整
行呢個
甜美路線XDD
希望一陣再整五子既

頑張る³

24時間テレビ
仲有一日


 J生日仲有七日

琴日一日打四篇,真係前所未有咁癲(:好爛呀你…咪搞Gag啦-,-)
但真係好頑張るXD-,-


其實24時間都真係賣得幾"恆"…有一種令我吃不消既感覺

(:可能我第一年感受到…加上我都未見過香港做咁大型既慈善節目)
其實係咪咁樣
賣得"恆",就令某啲日本人唔中意Arashi呢…?
不過另一方面黎講…我覺得呢個節目個意義都幾大
可以等人係唔同方面諗下自己身處既地方到底變成點或點解會變成咁…
同時又令自己諗番呢個地方既可貴之處…



我諗呢個慈善節目同香港嗰啲最大既唔同係:
個節目唔單止著眼喺一啲傷殘、老人家等人既故仔上…
個節目成個主題,仲係圍繞住個地方黎做
自然令好多人都係到
反思番…到底自己做緊乜野之類…
簡單啲來講…會
令成個節目既感染力大增(:可能有Arashi出現都係其中一個因素…)



同埋覺得好似認識Arashi之後,令我個人睇野好似豁達左
同埋睇得多佢地既
節目(:特別係VS Arashi)
無論有幾唔開心,
睇完之後都好似食左藥咁...會開心番哂keke
可能呢d就係佢地五子既魔力...



我成日都覺得
如果一個人或一個組合
可以做到佢地咁有感染力
已經可以話好勁...(:簡直今生無悔-,-)

頑張る

...早起左兩日已經咁眼訓
(:
可能太耐冇試過咁早起身,之後用神)(:d睇你點死)
知道左好多秘聞...keke

Looking forward to

急救上哂堂lu...9月考試
真係要溫書lor(:wtf,有d包法真係太過相似)
琴晚做模擬試...60條錯左15(:冇溫過書都算係咁啦掛-,-)
點似得d人錯成25XDD仲要玩接龍喎


Arashi Time~~
我發現原來佢地係有出現過喺我記憶到架
lor- -
姐係好似聽番
d歌會覺得好熟咁,例如One love...好聽

搞到我好似喺到搵番自己細個記憶@@(:呢種感覺有d搞笑...haha)
其實我真係到依家,都有d後悔點解自己咁遲先中意佢地...
(:
可能自己係電腦白痴-,-唔識發掘好野/.\)

不過算,由依家起我會好好去愛佢地:PP


24時間テレビ
仲有兩日

我知自己係完全無可能睇得哂架啦...支持得幾多就幾多啦
(:佢地成日都壓軸...對我黎講係好屈機既一件事,但唔係話壓軸唔好...)
至於SP劇呢...我應該係可以支持到既haha
btw我都想睇下aiba做SP劇唔知會有咩發揮呢

琴日又睇番24時間テレビ讀信...先睇多次上年嗰個...睇到眼濕濕
(:可能第一次睇個震撼性大d)
(:"
果てない空"呢首歌真係好痴線,聽親我都想喊...但明明應該係一首鼓勵歌黎架ma@@)
之後睇nino讀信...擺明喺到禁住唔比自己喊~.~
我睇到佢讀比aiba嗰段喊左
(:果然係濃厚既竹馬之情)
 

btw J就黎生日lu:P

P.S.講到竹馬啦喎...我都算有幾個既:P
特別一提Pri..我記番起我地係喺三年班識架XDD
要好好珍惜呀>33<(雖然我喺一年班識yw XD,但都好似冇依加我同你咁fd...)

同埋好多謝Ethan幫左我一個咁大既忙...
其實當你同我講,你可以幫我做呢件事既時候
我好想講:你真係知我心架姐...

傻仔遊記(二)



第二日...要更加早番到去-,-
(:已經開始冇咩命,今日仲要Ms唔係到,搞到要我同FT講-,-)


要對既係cd...
(:但其實喺呢個階段都係乖既-3-遲d我就唔知啦...不過都有可能係佢地比ab班仲乖XDD)
不過總括黎講...兩班人都係留心既
(:雖然喺派禮物嗰陣,再冇人再同我講唔該之類既說話~.~)




MsT真係"亦正亦邪"-,-
由於c班講到剩多左d時間(:我地講既第一班...所以我地時間掌握得唔係幾好)
跟住咪幫我地打圓場...(:但同時都留左一個不能磨滅既傷口係我心到)

KeKe,而d班呢...我地掌握既時間簡直係perfect (:雖然我係初頭係講到有d甩漏X.X)

但後尾真係愈講愈放,有d野好自然就做左出來~~(:相反FT愈講愈怯-,-傻傻地)
(:明明十一點已經走得...可以早D番去訓...但又出現嚴重吹水既情況)
(:比FT話我已經完全放空,姐係極度心不在焉>>咁你說話對象又唔係我,
加上我份人都算樂觀,所以呢d野已經一早喺我個心入面存在,唔需要再多講lor)





是日唯一亮點...
係可以比我畫呢個小黑板+影相 (:係毒d既...-,-)

(:係真係有d核突錯哂d光位XD= =畫左3次
得呢次係滿意D-,-又唔想比人發現我咁毒:P)

 

(:OH YEAHHHH~~難得有得畫當然要寫上佢既大名啦大心心)