2013年8月10日星期六

幻想開始。現實作結

"一晚
因雙眼乾澀而在梳化上閉目了一會
醒來
卻發現自己在arashi的休息室的梳化上
周遭的人也是語言不通的...."
冇呀...琴日眼乾,跟住合埋眼好無聊咁諗到-,-
係kai d既...不喜勿插:~

好..入番正題
唔開個blog,係因為怕步Pri同T既後塵
唔想連一個難得可以放鬆自己,比自己喘息既空間都冇埋

不過諗深一層,
就算一個人唔話你,都仲有千千萬萬個人會話你...
就算你唔比佢喺blog話你,佢仲有大把地方可以話你...
(:哈...突然好成熟...好正)
所以呢d野係根本冇得避所以...我都諗左一陣將佢開番-,-
當係比個機會自己脫離下高獨美既影子@@接觸下呢個世界...
希望我唔好咁快做番高獨美啦@3@
(:至於呢...比人發現左係我既話...唔知呀...可能做番以前既自己掛-3-"")

Jupas放榜...22分...
n個4或5...想點?玩完啦一定-,-
"名校都入唔到啦...我地點入到?"
呢個諗法係勁傻仔...(:都唔知咩事-,-)
唔知係咪比Tim傳染左d kai野比我


朝朝聽To Be Free
真係會令個人好元気...即刻訓醒哂...

(:雖然之前為左arafan而專登搞到12點幾訓= =搞到5:37又醒一醒zzzzz...
點知佢第二日先出...所以呢幾日都有d起身都有d眼訓...
)
再加上今日係連續第4日爆破
7點幾就喺到"呯呯呯呯呯"...搞到醒左又訓番一陣

之前都試過刷牙,吹頭,睇tv嗰陣爆...
所以話呢...震既部位係可以媲美按摩-,-)

btw呢排發現左一個直播日本tv既網(:我都知我好out- -)

希望一陣有得睇M sta啦...雖然唔識睇+聽日文-,-


其實呢...仲有好多野想打...
搵日啦...下:PP
(:聽日整下相上黎啦:P)

沒有留言:

發佈留言