2013年8月22日星期四

頑張る²

琴日講唔到既野就喺呢到講啦…

講真,有邊個細個嗰陣冇諗過唔想父母咁癡身或覺得父母咁癡身係煩?
但有時諗深一陣…佢都係為自己好…
又或者諗下生老病死係人必經階段,當你有得享受父母厚愛嗰陣咪享受囉...
所以琴日我係不忿比人歪曲左我意思…
講真…我係享受嗰類型囉:)
所以都係嗰句…我笑他人看不穿囉


驗眼…希望冇事啦~.~


唉…呢兩日都唔知搞乜

又肚瀉(:今日好番啲)
琴晚又胃唔舒服(:一個月內第二次啦
)
有時我都唔知自己係食得太飽定太少…搞到成日感覺到啲胃酸咁(:
飲完水都一樣)
可能
急救琴晚坐得太耐…條褲整住個肚好唔舒服
跟住一起身,搞到有d想嘔= =
跟住琴晚就水都唔夠膽
飲多啖



其實我琴日睇
番24時間テレビ聽Sho講…我先知原來嵐既第六人係Fans@@(SOR我真係好孤陋寡聞
係唔知呢件事之前,我的確係幻想過我上台同佢地合唱既情況…(咁火羅
…就唔好再提啦
(:但原來佢地第六人真係Fans@@)
真係好希望佢地黎香港呀

但唔知
到時有冇錢呢= =

沒有留言:

發佈留言