:~~雜
真係多謝哂Pri,寫得咁鬼核突都話令,真係令我好羞愧(:十萬年前寫都算係咁啦-3-)
頭先食中午前又睇吉blog,睇到佢話尋找aiba既第一篇(撞鬼篇)
咪上網睇番lor...痴線,中午睇都驚@@
(:已經較細聲左,可能係夜視cam比我既感覺陰森d,加上aiba縮埋一嚿,個氣氛營造得ok恐怖)
講真...一個後生仔比人玩到咁...真係好sad:((((
佢都係人黎架仲要想停都冇得停(未紅真係sad d- - )
真係辛苦你啦aiba/.\ /.\ /.\(:比我既話都唔知點算,可能會一路咁喊喊喊喊喊...)
唉...嗰段日子你一定過得好慘架啦...
另一方面引用番吉既一句
"讀信事件, 好似已經係鐘意aiba入門第一篇"
哈哈...我上個禮拜已經睇左lu(:so late man:((()
不過我係睇左上年既24 時間テレビ先既突然有一刻好受啟發
就唔知點解就喊左出來lu- -
之後睇番讀信事件...反而冇喊得咁勁-,-
GANBADE AIBA GANBADE ARASHI
btw琴日又聽下arashi d歌...
聽聽下聽左去佢地既solo歌
唔好意思...到呢刻我仲loop緊既係
Nino既それはやっぱり君でした(果然還是妳)
琴晚聽完一次再睇Popcorn tour live
OMG...好正既live(:鋼琴王子?XD)
(:可能比d cm影響左...聽聽下真係有d sad feel)(:應該下次唔好睇cm住:PP)
-好chok既膊頭XD
-彈住鋼琴都可以唱得咁好...真係好勁...(:佩服佩服)
感覺五子仲有好多可能性等我發掘...
(:咁你呢?-,-幾時發掘你自己呀= =)
沒有留言:
發佈留言